برگزاری اولین یادواره ی شهدای سادات امامزاده نورالدین(ع) در دهدشت

نخستین یادواره ۲۶ شهید و ۱۵۰ ایثار گر سادات امام زاده علی (ع) فردا در دهدشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۴۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
این یادواره در جوار گلزار مطهر شهدای شهر دهدشت برگزاری اولین یادواره ی شهدای سادات امامزاده نورالدین(ع) در دهدشتو باحضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می شود.
سردار سید شکرالله واهبی زاده دبیر نخستین یادواره ی شهدای سادات امامزاده نورالدین(ع) با صدور پیامی از عموم برای شرکت در این یادواره بزرگ دعوت کرده است.
متن پیام به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
"پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند،اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند." "شهید آوینی"
همانا در آسمان ستارگانی هستند که با روشنی آنها می توان راه را یافت و از ظلمات شب نجات یافت .
خالصانه آمده ایم تا زیارتتان کنیم ،با دلهای خسته اما امیدوار،خدا را در این مکان مقدس با بغض های شکسته فرا بخوانیم و بگوئیم که شهدای عزیز ما شما را فراموش نکرده ایم و راهتان را ادامه می دهیم.
بر این باوریم که تجلیل از مقام شامخ شهدا،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و تعظیم مقام بلندشان یک وظیفه و یک ضرورت غیر قابل انکار است.
به همین منظور از حضور گرانقدر مردم محترم شهرستان های کهگیلویه،(بخش های چاروسا و دیشموک) بهمئی،چرام و لنده دعوت می شود تا در نخستین یادواره سرداران (۲۶ شهید و ۱۵۰ ایثارگر)سادات امام زاده نورالدین (ع) که با حضور مقامات کشوری و استانی ،خانواده معظم و معززشهدا و ایثارگر برگزار می شود، زینت بخش محفل الهی و معنوی ما باشید .
ارسال نظرات