مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

هویت زنان با الگوپذیری از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شده است

حجت الاسلام مراد یوسفی با تاکید بر اینکه نقش مهم زن در نظام جمهوری اسلامی احیا شده است، گفت: مهمترین حرف غربی ها این است که زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند اما هویت زنان با الگوپذیری از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۴۹۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام مراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: همه ما مفتخر هستیم که این بانوی بزرگ الگوی زنان و مردان جهان است.

هویت زنان با الگوپذیری از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شده است

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر نقش و جایگاه اصلی زن در جامعه با الگو گیری از شیوه زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) احیاء شد و همه مدعیان طرفداری از حقوق زنان رسوا و شرمنده شدند چراکه جمهوری اسلامی ایران نقش و جایگاهی که زنان در طول بشریت داشتند را احیا کرد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه تاریخ اسلام  چه قبل از دین مبین اسلام و در زمان پیامبران و چه در در زمان پیامبر خاتم و امامان نقش زن یک نقش کلیدی بوده است، گفت: درزمان پیامبر نقش خدیجه کبری (س) در پیشبرد اهداف اسلام کامل و روشن است و در نهضت عاشورا نقش حضرت زینب (س) و دوران امیرالمونین حضرت علی (ع) در دفاع ازمقام و منصب ولایت نقش فاطمه زهرا (س) تا دوران جمهوری اسلامی ایران که نقش زنان در دفاع مقدس و عرصه های سیاسی و اجتماعی کاملا واضح و مبرم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز درادامه گفت: مهمترین حرف غربی ها این است که زنان نیمی  از جامعه را تشکیل می دهند اما اسلام فراتر از این می داند چراکه نه تنها زنان نیمی از جامعه  هستند بلکه نیمی دیگراز جامعه را زنان تربیت می کنند.

وی اضافه کرد: امام راحل می فرماید ازدامن زن است که مرد به معراج می رود و این جایگاه ویژه که اسلام در عرصه های مختلف نسبت به زنان دارد باعث افتخار ومباهات است.

 حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه در قرآن کریم به همان اندازه که از مرد نام برده شده از زن نیز نام برده می شود، خاطرنشان کرد: امروز بعد از سپری شدن دوران فمینیسم ها این گروه مجدد به قوانین اسلام بر گشته اند چراکه دین مبین اسلام را بهترین شیوه برای اداره جامعه می دانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با بیان اینکه فمینیسم ها که مدعی حمایت از حقوق زنان هستند حداقل در ادبیات خود کمترین نقش و جایگاه برای زن قائل نیستند، افزود: در حالی که در فرهنگ لغت خود به عنوان وسیله ای از مرد برای زن نام می برند ولی دردین مبین اسلام  یکی از ارکان مهم  زندگی زن است چراکه نقش مادر و همسر در خانواده را دارد.

وی در پایان گفت: همانطور که می دانید نقش مهم زن در نظام جمهوری اسلامی احیا شده است وامیداریم بر اساس الگوی فاطمی در جامعه ازاین بانوی دو عالم الگو بگیریم و بتوانیم بهتر به تکلیف و وظیفه خود عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها