فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد؛

برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از برگزاری جشن میلاد کوثر در سطح شهرستان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۶۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،محسن سهندی اظهار داشت:اکنون بعد از گذشت قرن ها در سالروز میلاد با برکت حضرت زهرا(س) که به روز مادر و روز زن نام گرفته اعلام می کنیم این بصیرت فاطمی بود که اسلام را زنده نگه داشته و امامت را بعد از پیامبر(ص)تثبیت بخشید و نفاق و جهل را آشکار و مردم ناآگاه را از خواب سنگین و غفلت آمیز بیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته جشن میلاد کوثر در سطح شهرستان زنجان توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت خواهران برگزار خواهد شد، عنوان کرد: جشن میلاد کوثر در 9 نقطه از شهر زنجان و هشت روستا برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه جشن میلاد کوثر 7اسفند ماه ساعت 10 صبح و 15بعد از ظهر ساعت درسطح استان برگزار می شود، یادآور شد: محوریت این برنامه‌ها مولودی‌خوانی ،اجرای سرود و سخنرانی با گرایش سبک زندگی اسلامی است.

سهندی افزود: موضوع سخنرانیها در جشن میلاد کوثر الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی ،نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از زن به تاسی از حضرت زهرا (س) و معرفی شهید شاخص سال 97 شهیده زینب کمایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از سخنرانان این مراسم میتوان به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)،نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان،اساتید و مدرسان حوزه علمیه اشاره کرد.
این مسئول اظهار کرد: پیش بینی برای حضور حدودا 30 هزار نفر از بانوان برای حضور در جشن میلاد کوثر صورت گرفته است .
وی با اشاره به اینکه برنامه های متعددی در کنار جشن میلاد کوثر در سطح شهرستان زنجان اجرا می شود، خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی،برپایی نمایشگاه دست آورد های چهل ساله زنان،مسابقات فرهنگی، تجلیل از مادران شهداو مادران نمونه و کارآفرین و برنامه های دیگر در زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات