خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

دشمنان درصدد تخریب قوه‌قضائیه و وجهه آن هستند

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان و معاندین درصدد تخریب قوه‌قضائیه و تخریب وجهه آن هستند که این موضوع نشان‌دهنده عملکرد صحیح دستگاه قضائی بوده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۵۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علی‌اکبر گروسی امروز در مراسم تودیع و معارفه بازرس‌کل استان‌ با اشاره به موقعیت حساس و مهم آذربایجان‌غربی اظهار داشت: قبول مسوولیت در استان کار بسیار مهمی است و از آنجائی که وظیفه این سازمان حسن اجرای قانون در ارگان‌های دولتی با یک دامنه وسیع است بر عهده این سازمان بوده و نتایج مثبت آن موجب رضایتمندی مردم می‌شود و اهمیت کار در این سازمان را دوچندان می‌کند.

وی افزود: بازرسان سازمان بازرسی به عنوان عیون بیدار در کشور هستند که باید اجرای قانون توسط تمام اجزای حاکمیتی را نظارت کرده و در خدمت مردم باشند.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی تأکید کرد: سازمان بازرسی باید هم حوزه مالی و هم در حوزه سلامت اداری را مدنظر قرار داشته باشد که این امر یک مأموریت عظیم است.

وی افزود: کار قوه قضائیه کار بسیار مهمی است و مجرمین حرفه‌ای و با سابقه علاقه‌ای به این قوه ندارند چرا که همواره قوه‌قضائیه سد راه آنها بوده است و این افراد همواره سعی داشته‌اند با توسل به جایگاه‌های در عملکرد دستگاه قضائی اخلال ایجاد کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه یادآور شد: از طرفی دلسوزان نظام نیز از افزایش میزان مجازات‌ها، زندانی‌ها، اطاله دادرسی و فرآیند دادرسی معترض هستند که سعی و هدف قوه‌قضائیه انجام صحیح و شایسته امور است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندین درصدد تخریب قوه‌قضائیه و تخریب وجهه آن هستند که این موضوع نشان‌دهنده عملکرد صحیح دستگاه قضائی بوده است و ادامه این مسیر مستلزم این است که امروز قوه‌قضائیه احساس تنهائی نکند و مدیران نظام باید اهمیت کاری را که دستگاه قضائی انجام می‌دهد درک کنند.

گروسی در پایان با قدردانی از تلاش‌های بازرس‌کل سابق استان گفت: پاشائی همواره دارای برنامه و ایده‌های نو بوده‌ و عملکرد درخشانی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات