فرمانده سپاه بیجار در مراسم جشن میلاد کوثر:

شخصیت حضرت زهرا (س) بهترین الگو در تمام ابعاد برای بانوان ما است

فرمانده سپاه بیجار در جشن میلاد کوثر بیجار گفت: شخصیت حضرت زهرا (س) در تمامی ابعاد بهترین الگو برای مسلمانان به ویژه بانوان جامعه ما است.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۵۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی صبح امروز در مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر که به همت جامعه بسیج زنان و حوزه علمیه خواهران با حضور پر شور بانوان بیجاری در حسینیه شهربرگزار شد، ضمن تبریک ولادت بزرگ بانوی عصمت و طهارت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگوی کامل در تمامی جهات برای مسلمانان به ویژه بانوان است.

وی با بیان اینکه بانوان و همه مادران ما باید به حضرت زهرا (س) اقتدا کنند، افزود: چرا که فاطمه زهرا (س) بهترین بودند و هم از بهترین‌ها برخوردار بودند.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه سبک زندگی حضرت فاطمه (س) بهترین سبک زندگی بشمار می‌آید، بیان داشت: بانوان ما باید در تمامی عرصه‌ها زندگی حضرت زهرا (س) را بعنوان الگوی خود قرار دهند.

شعبانی با اشاره به مشکلات معیشتی، اقتصاد و خانواده که گریبانگیر زندگی امروزی ما است، گفت: با الگو قرار دادن ابعاد شخصیتی و اخلاقی حضرت زهرا (س) بسیاری از این مشکلات را می‌توان حل کرد.

وی با تاکید بر مطالعه زندگینامه حضرت زهرا (س) توسط مادران و بانوان، گفت: حضرت زهرا (س) در قناعت، سبک زندگی و تربیت فرزندان بهترین الگو برای زندگی‌های امروزی ما است.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: حضرت زهرا (س) با تربیت صحیح بهترین فرزندان را تحویل جامعه دادند که نمونه آن وجود مبارک امام حسین (ع) است که برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر در سال ۶۱ عازم کربلا شدند و تا ابد جوامع مختلف و انسانیت به وجود آن افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام ولادت آن بانوی جهان اسلام باید به بیان ویژگی‌های آن حضرت پرداخت، تصریح کرد: حضرت زینب (س) بعنوان اسوه صبر و شکیبایی نمونه‌ای دیگر از تربیت صحیح فرزند در اسلام است.

شعبانی اضافه کرد: متاسفانه در جامعه امروزی به جای اینکه به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه شود به سبک زندگی غربی توجه می‌شود که ما حصل آن رواج فساد و بی بند وباری در جامعه است.

به گفته فرمانده سپاه بیجار: متاسفانه در جامعه امروزی ما افرادی بعنوان الگو به فرزندان ما معرفی می‌شوند که هیچ همخوانی با فرهنگ و مذهب ما ندارد و هدف دشمنان از این رویه از بین بردن اعتقادات و گرفتن روحیه خودباوری در بین نوجوانان و جوانان است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات