مسئول بسیج دانش آموزی مازندران خبر داد:

طومار 40 هزار دانش آموز 600 مدرسه مازندران در حمایت از اجرای بیانیه مقام معظم رهبری در قالب گام دوم انقلاب

محمد جعفری: حدود 40 هزار دانش آموز بسیجی مازندران برای عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن همراهی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با انتشار طوماری اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۷۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «محمد جعفری» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلای مازندران به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: در این راستا قریب به 600 مدرسه پیشگام شده و در قدم اول اقدام به امضا بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در صبحگاه مدارس مازندران کردند.

وی افزود: حدود 40 هزار دانش آموز بسیجی مازندران برای عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن همراهی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با انتشار طوماری اعلام آمادگی کردند.

جعفری از نمایش بخشی از امضاء دانش آموزان بر این طومار در میدان امام ساری خبر داد و گفت: استقبال کم نظیر دانش آموزان به ما این نوید را خواهد داد که در انجام فرامین مقام معظم رهبری به سمت تمدن سازی گام برداشته که نتیجه و ثمره آن ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

این مسئول از بسیج دانش آموزی و دانش آموزان بسیجی به عنوان محور انجام فرامین و برنامه و ماموریت یاد کرد و متذکر شد: با این آمادگی کامل دانش آموزان می‌شود امیدوار بود که این نسل از انقلاب اسلامی، نسل نو و طراوت‌ها و رویش‌های جدید انقلاب اسلامی هستند و سرفصل جدید و نویی را آغاز خواهند کرد که بتوانیم کمک کار همه عرصه‌های انقلاب اسلامی در انجام فرامین مقام معظم رهبری باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها