دبیر جشنواره دانشجویی ققنوس البرز :

۵۰۰ اثر از دانشگاه‌های البرز به دبیرخانه جشنواره ققنوس ارسال شده است

دبیر جشنواره دانشجویی ققنوس البرز گفت: ۵۰۰ اثر از دانشگاه‌های البرز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۴۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جواد آزادزعیم، دبیر جشنواره ققنوس در البرز، با بیان اینکه اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ققنوس ساعت ۱۴ امروز برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در دانشگاه آزاد کرج و با حضور سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج، سیدمحمود رضوی، تهیه کننده سینما، شایان مصلح، فوتبالیست و شاعر آیینی و یوسف کرمی، قهرمان تکواندو برگزار می‌شود. 

۵۰۰ اثر از دانشگاه‌های البرز به دبیرخانه جشنواره ققنوس ارسال شده است

آزادزعیم با بیان اینکه در دوره‌های گذشته البرز به عنوان استان برتر انتخاب شده، افزود: ۵۰۰ اثر از همه دانشگاه‌های استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به دوره گذشته جشنواره رشد ۱۰ درصدی داشته است. 

دبیر جشنواره ققنوس ادامه داد: سطح کیفی آثار ارسالی هم نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده و به گفته داوران جشنواره این آثار توان رقابت با آثار کشوری را نیز دارند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۶ محور ادبیات، هنر‌های تجسمی، فیلم کوتاه، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری برنامه ریزی شده است، افزود: بخش هنر‌های تجسمی شامل انواع هنری شعر کلاسیک، شعر نو و داستان کوتاه است و در بخش هنر‌های تجسمی آثار در قالب پوستر، عکس، کاریکاتور، خوشنویسی و نقاشی به دست ما رسیده است. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج ادامه داد: بخش فیلم کوتاه شامل آثاری در قالب فیلم کوتاه موبایلی، انیمیشن، استندآپ کمدی و تئاتر خیابانی بوده و در بخش موسیقی آثاری از موسیقی سنتی، پاپ و سرود داشتیم. 

وی با بیان اینکه در بخش مداحی آثاری در قالب مرثیه سرایی و مولودخوانی دریافت کرده ایم، گفت: هر یک از این بخش‌ها در بخش ویژه دو موضوع حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نیز دربرداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها