برپایی بازارچه کارآفرینی ویژه مدارس در بخش قلعه نو

خبرگزاری بسیج: « بازارچه کارآفرینی طرح ویژه مدرسه دانش آموزان با خانواده » در مدرسه میرزا رضا کرمانی روستای نمونه گردشگری چالطرخان بخش قلعه نو افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۰۲۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو؛ بازارچه کارآفرینی طرح ویژه مدرسه مدارس با حضور مهندس صادقی بخشدار قلعه نو، افضلی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک، خانم حمیدی مدیر امور اجتماعی بخشداری، عباسی دهیار و اعضاء شورای اسلامی روستا چالطرخان و جمعی از فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان برگزار گشایش یافت.

  مهندس صادقی بخشدار قلعه نو در بازدید از غرفه های این بازارچه از نزدیک با توانمندی های دانش آموزان آشنا شد. غرفه های عرضه محصولات سفال و سرامیک، پارچه بافی و گلدوزی، ساخت صنایع دستی و هنری، آشپزی و پخت غذاهای سنتی ایرانی و مناطق مختلف ایران و همچنین عرضه کتاب کودک و نوجوان از جمله غرفه های موجود در این بازارچه است.

   صادقی در حاشیه این مراسم گفت: اشتغال و کارآفرینی یکی از موضوعات اصلی و نیازهای اساسی در کشورمان است و برگزاری این نمایشگاه و برنامه هایی از این دست می تواند ذهن و توانایی کودکان و نوجوانان را از سنین پایین با مفاهیم با ارزش و با اهمیتی مانند اصل آموزش و نیاز به آن، اشتغال و کارآفرینی، تولید و ساخت داخلی و حتی مباحث مربوط به بازاریابی، فروش و ارائه محصولات، آشنا نماید و در آینده شغلی و زندگی آنها تأثیرگزار باشد.

 بخشدار قلعه نو افزود: یکی از رسالت ها و شعارهای اصلی دولت تدبیر و امید توجه به بحث آموزش و کمک به رشد و ارتقاء آن در تمامی مناطق کشور است که امروز ما در همین راستا شاهد هستیم که دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها توجه خاصی به موضوع آموزش داشته و ضمن حمایت از برگزاری برنامه های گوناگون در سطح روستاها به رشد و افزایش سطح کیفیت آموزشی مدارس کمک شایانی می نمایند.

 لازم به ذکر است در خلال این برنامه و به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهراء (س) وهفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن با حضور بخشدار قلعه نو با اهداء لوح سپاس و هدیه از معلمان این آموزشگاه تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظرات