فرمانده محترم سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

در میدان تربیت، دانشگاهیان هرکدام یک فرمانده هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کشور ایران در یک جنگ ناجوانمردانه و روانی قرار دارد و دشمنان مشکلات عمده مردم که همان اقتصاد و معیشت است را نشانه گرفته‌اند، ما وظیفه داریم در کنار مردم باشیم. تا نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۴۵۴۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، جمعی از اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) این استان دیدار و گفتگو کردند. 

در این نشست سردار بابازاده گفت: اگر شهدا نبودند امروز ما شاهد این همه برکات عالی در کشور نبودیم، شهدای ما انسان‌های با شرافت و ارزشمندی هستند که دانش آموختان مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و دانشجویایی بودند که توسط اساتید دانشگاه‌ها تربیت یافته اند.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان علیه ملت ایران در جهت وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گفت: امروز همه ما وظیفه داریم پای آرما‌ن‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بایستیم و عقب نشینی نکنیم.

بابازاده با خاطر نشان کرد: عقب نشینی و پا پس کشیدن در شان ملت انقلابی و شهید پرور نیست و ما در کشور باید بیشتر از این‌ها به دستاورد‌های مهم‌تری دست یابیم و از خودمان برای تداوم انقلاب اسلامی ایران هزینه کنیم.

بابازاده با بیان اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن افتخار و عزت آفریدند، ادامه داد: حضور ملت ایران در چنین شرایطی با وجود بسیاری از مشکلات قابل تحسین و تقدیر است و ملت ایران با حضور خودشان در روز ۲۲ بهمن شکست دشمن را به چشم دیدند.

وی گفت: کشور ایران در یک جنگ ناجوانمردانه و روانی قرار دارد و دشمنان مشکلات عمده مردم که همان اقتصاد و معیشت است را نشانه گرفته‌اند، ما وظیفه داریم در کنار مردم باشیم و همت کنیم تا نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده تا عملیات‌های کربلای ۴ و ۵، والفجر‌ها و خیبر‌ها را به زودی فتح کنیم.

فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به دانشگاهیان که افسران و سرداران جنگ نرم هستند، اظهار داشت: شما اساتید، دانشگاهیان نگران مرز‌ها و امنیت کشور نباشید و با همت جهادی و وحدت و احساس مسئولیت پای کار بیایید و پس از گذشت سیم خاردار نفس و وجود خود، مشکلات این کشور را برطرف نمایید.

سردار بابازاده با بیان اینکه شما اساتید دانشگاه‌ها آرزو‌های نوجوانی و جوانی ما هستید، اظهار کرد: شما افتخار کشور، مراجع و اثرگذار در جامعه هستید و در این میدان هر کدام یک فرمانده لشگر، تیپ و گردان هستید و امروز تبدیل به دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در کشور شده‌اید. انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان گلگون کفن تبدیل به یک درخت تنومند گشته است و دشمن این را بداند هر خونی که زیر این درخت ریخته شود این درخت روز به روز شکوفا‌تر خواهد شد و هر قطره خونی که ریخته می‌شود مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و ما بایستی محکم‌تر از قبل تلاش کنیم. سپاه پاسدار یک نهاد جوشیده از دل انقلاب اسلامی است و همانگونه‌ای که انقلاب اسلامی ایران بی نظیر است سپاه پاسداران به عنوان یک نماد مقدس بی نظیر است.

وی با اشاره به بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران همچنان آرمان‌های خود را محقق ساخته و دنبال می‌کند.

 

ارسال نظرات