آخرین نشست سال هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان سقز برگزار شد

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان سقز با حضور مدیریت آموزش و پرورش واعضای این هیئت صبح امروز در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۱۴۴۷۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سید رحمان سیدیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در ابتدای این نشست با اشاره به دسیسه چینی‌ها وفتنه‌های دشمنان انقلاب بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد آشوب وفتنه و مشکلات اقتصادی بر علیه ملت ایران گفت: نباید از دشمن ترسید، زیرا از یک سو تجربه ثابت کرده است که دشمن از یکپارچگی ملت ایران می‌ترسد واز سوی دیگرنباید فریب خدعه ونیرنگ دشمن را خورد، چون آمریکا و دشمنان دیرین اسلام وانقلاب ثابت کرده اند که در هر جا به نام دموکراسی وحمایت از مردم ورود پیدا کرده اند در نهایت دستشان برای تطمیع در ثروت ملی کشور‌ها وتامین منافع خودشان رو شده است.

سیدیان حادثه تروریستی زاهدان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان را تسلیت گفت: و افزود: این عمل ناشایست وغیر انسانی دشمنان را در اقدامات وقیحانه و تروریستی بر علیه فرزندان برومند ایران اسلامی را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مابه عنوان متولیان آموزش وپرورش ضمن ادای وظیفه خود، باید در مسیری حرکت کنیم تا به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گرفتار افتادن در دام فتنه ونیرنگ دشمنان نشویم.

رحمان سیدیان از تمامی همکاران بویژه مدیران مدارس در برگزاری جشن‌های چهل سالگی انقلاب وبرنامه ریزی هماهنگ در برپایی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر کرد و افزود: وفاق ویکدلی در آموزش وپرورش باید پیوسته ادامه یابد وتمامی برنامه بایستی حول اتحاد وتامین منافع ملی دنبال گردد تا ما هم به سهم خود نقش بارزی در موفقیت‌های کشور ایفا کنیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان سقز در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید مسیر درست را دنبال کرده و در این راه از طعنه وبدگویی بدخواهان نظام نهراسیم.

منصور قادری مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید باهنر شهرستان سقز نیز گفت: باید به خود ببالیم که در موقعیتی قرار گرفته ایم که تمامی ابرقدرت‌های دنیا را در برابر عزم راسخ واراده پولادین خود به زانو در آورده ایم وهمه این دسیسه‌ها وفشار‌های متعدد‌ی که بر ملت ایران وارد می‌کنند، نشان از ناتوانی وضعف آنهادر مقابله با اراده ملت مسلمان ایران دارد.

قادری افزود: رمز سربلندی کشور عزیزمان، ملت سرافراز و مقاوم ماست؛ زیرا هیچ نیرویی تلاکنون نتوانسته ونخواهد توانست در برابر اراده ملت ایران ایستادگی نماید.

وی در پایان از آموزش وپرورش به عنوان یکی از متولیان عمده ومهمِ کار فرهنگی تقدیر کرد وافزود: آموزش وپرورش وبویژه حوزه معاونت پرورشی، بار‌ها در کار‌های فرهنگی ومناسبتی، نشست‌های روشنگری وبصیرتی نقش برجسته وفعالی داشته وجای بسی تقدیر است.

در ادامه سایر اعضای هیئت که اکثرا از مدیران مدارس وسفیران آنان در هیئت بودند دیدگاه‌های خود را در راستای ایجاد فضای امید بخش در جامعه باتوجه به حربه هی دشمنان در ناامید ساختن مردم در قبال تحریم‌ها ومسائل اقتصادی کشور بیان نمودند.

در پایان جلسه نیز علائی مدیر کانون بسیج فرهنگیان خواهران ودبیر هیئت اندیشه ورز این قشر ضمن تشریح گزارشی کامل از عملکرد یکساله این هیئت خدمات ۴۰ ساله بسیج فرهنگیان را از زمان تفکیک تاکنون برشمرد که بالغ بر ۲۵۰۰۰ نفر خدمت بود.

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیروهدایایی از اعضای هیئت به پاس همفکری ومساعدت‌های یکساله آنان با کانون بسیج فرهنگیان سقز تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات