معلم قلب شیر را تسخیر کرد/ نساجی جلالی2 فولاد قطبی صفر

نساجی مازندران با مربیگری جلالی درهفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در وطنی قائم شهر به دیدار فولاد خوزستان با مربیگری قطبی رفت و با دو گل حریف جنوبی خود را بدرقه کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۴۴۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نساجی مازندران درهفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در وطنی قائم شهر به دیدار فولاد خوزستان رفت و با دو گل حریف جنوبی خود را بدرقه کرد.
تیم فولاد خوزستان در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار نمایش خوبی داشت، اما شاگردان مجید جلالی با حمایت هوادارانشان در ورزشگاه وطنی آرام آرام بر بازی مسلط شدند و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۳۴ مهرداد عبدی گل اول این بازی را برای نساجی به ثمر رساند.
تیم فوتبال نساجی مازندران که با دوندگی بازیکنانش موقعیت‌های بسیار خوبی به دست آورده بود روی ضربه کرنر سجاد آشوری، با پاس نظری به مهرداد عبدی و ضربه نهایی این بازیکن به گل اول بازی دست یافت تا با خیالی راحت به رختکن برود.
با شروع نیمه دوم نساجی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و با حملات پیاپی قصد بازکردن دروازه فولاد را داشت که در چند موقعیت شانس یار نساجی نبود، اما ولیسیانی در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی گل دوم نماینده مازندران را به ثمر رساند تا نخستین شکست افشین قطبی با فولاد خوزستان در لیگ برتر رقم بخورد.
تیم فوتبال نساجی مازندران پس از به خدمت گرفت مجید جلالی در سه دیدار برابر تیم‌های ذوب آهن، تراکتورسازی و پارس جنوبی جم دو تساوی و یک شکست را کسب کرد، اما در دومین دیدار خانگی خود، افشین قطبی و یارانش را که در چهار دیدار گذشته خود شکست نخورده بودند با شکست روانه خانه کرد.
نساجی با این برد ۲۱ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.
نساجی مازندران جمعه دهم اسفند ماه با نفت مسجد سلیمان دیدار خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها