امام جمعه شهرستان فردیس :

گام دوم ترسیم شده مسیر انقلاب باید با همت مسئولان محقق شود

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: گام دوم ترسیم شده برای مسیر انقلاب با همت جدی مسؤولان محقق شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۳۶۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه‌های نماز جمعه فردیس، با تأکید بر اهمیت و لزوم عملکرد انقلابی توسط مسئولان برای بهبود شرایط اقتصادی کشور، گفت: سران سه قوه باید بیانات رهبر انقلاب را چراغ‌راه خود قرار دهند تا در مسیر درست به رفع مشکلات پیش آمده بپردازند.

گام دوم ترسیم شده مسیر انقلاب باید با همت مسئولان محقق شود

امام جمعه فردیس با بیان اینکه قوه‌قضاییه باید تمام قد پای کار بیاید، افزود: دولت باید مقابل ورودی تمامی کالاهای قاچاق را بگیرد، در واقع سران سه قوه باید شرایط سخت کشور را درک کنند و قوانین جامعه را با هدف تحقق شعارهای انقلاب به‌روز کنند.

خطیب نماز جمعه فردیس اظهار کرد: اینکه وضعیت کشور در حوزه اقتصادی با مشکل مواجه شده است نتیجه فاصله گرفتن از روحیه انقلابی است که از طرفی طبق بیانات رهبر انقلاب اعتماد به جوانان به پیشرفت کشور منتهی خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه اضافه کرد: مجلس، دولت و قوه‌قضایی موظف هستند در چهارچوبی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است حرکت کننده و کشور را محفل مذاکره با غربیان ندانند چرا که مردم توقع دارند در دهه پنجم انقلاب دولت مردان و مسوولان در مسیر درست و با چراغ راهی مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند پیش بروند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی ادامه داد: مسئولان باید گام دوم ترسیم شده مسیر انقلاب توسط رهبر انقلاب را طی کنند چرا که ملت انقلابی ایران به طور قطع از کسانی که اشتباه کنند نخواهند گذشت و برای تحقق شعارهای انقلاب استوار و با قدرت خواهند ایستاد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه باید مراقب باشیم تا حل مشکلات را در داخل کشور صورت گیرد، تصریح کرد: نباید هویت انقلابی خود را فراموش کنیم چرا که اگر انقلابی‌گری را از خود بگیریم بدون شک از پایبندی به آرمان‌ها و تحقق شعارهای انقلاب دور خواهیم شد.

امام جمعه فردیس بیان کرد: اهداف اروپا و آمریکا علیه ایران در یک راستا است؛ شاهدیم که اروپا واضح و مشخص برای ما اهداف خود را اعلام می کنند اما جای سوال دارد که چرا باز هم باید در انتظار جواب آن‌ها باشیم؟

خطیب نماز جمعه فردیس با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی کمک به مظلومان و کوتاه کردن دست مستکبران است، توضیح داد: آمریکا اعلام کرده است که در نظر داریم ایران کشوری نرمال شود، نرمال کردن ایران به معنی این است که ما را خنثی کنند و از اهداف انقلاب دور سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها