به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)؛

تجلیل از مادر شهید مهدی فتوحی اردکانی

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، توسط نونهالان مهد قرآن مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) اردکان از مادر شهید مهدی فتوحی اردکانی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۰۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، نونهالان مهد قرآن مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) اردکان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان در منزل یکی از شهدا حاضر شدند و به مقام مادر این شهید ادای احترام کردند.
در این برنامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی پور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و امام‌جمعه موقت اردکان در سخنان کوتاهی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: تکریم مادران شهید، مصداق واقعی عمل به آیات قرآنی است و از این ابتکار عمل مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) تشکر و قدردانی می‌شود.
در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز به بیان مفهوم شهید و شهادت با زبان کودکانه پرداخت و تأکید کرد که نونهالان باید از همان سنین کودکی با مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و دینی آشنا شوند.
مسئول امور قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های مؤسسات قرآنی وابسته به این اداره را بیان کرد.
گفتنی است که در این برنامه، نونهالان حافظ قرآن کریم به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی ازجمله اجرای همخوانی قرآن کریم و تقدیم ثواب آن به روح پرفتوح شهید مهدی فتوحی، اجرای سرود مادر و تجلیل از مادر گران‌قدر شهید و اجرای سرود رهبر و ولایت در محضر والدین شهید پرداختند.
لازم به ذکر است که شهید مهدی فتوحی اردکانی در تاریخ یازدهم دی‌ماه 1390 در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مورد اصابت تیر قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار