انعقاد توافق‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی زنجان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

توافق‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی زنجان با اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های متنوع و سرمایه‌های مادی و معنوی حوزه فرهنگ و هنر موجود در زنجان منقعد شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۴۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، این توافق‌نامه در راستای توسعه فرهنگی و اجرای برنامه‌های هنری و سینمایی و آموزشی و استفاده از تجربیات تخصصی جهاددانشگاهی زنجان در توسعه فعالیت‌های فرهنگی استان منقعد شده است.

هدف از این توافق‌نامه، گسترش و تعمیق همکاری‌های مابین اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاددانشگاهی استان زنجان، به منظور انتقال تجارب، توانمندی‌ها و خدمات طرفین در راستای توسعه فرهنگی و آموزشی است.

برگزاری جشنواره موسیقی، نمایشگاه‌های هنری، برگزاری ورک‌شاپ‌های هنری و سینمایی، استارتاپ‌های هنری، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، حمایت از تولیدات هنری، حمایت از تولیدات سینمایی و سمعی و بصری و اکران همزمان فیلم فجر، از جمله تعهدات جهاددانشگاهی در این توافق‌نامه اعلام شده است.

همکاری در برگزاری برنامه‌های هنری جشن انقلاب در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب، حمایت از رویدادهای هنری و سینمایی، حمایت از برنامه‌های هنری و سینمایی انجمن‌ها و موسسات هنری و سینمایی از دیگر تعهدات جهاددانشگاهی در این تفاهم‌نامه است.

این توافق‌نامه در 10 ماده به امضای طرفین رسید.

ارسال نظرات