بانو رشیده کوهستانی همسر شهید امامی در نکا:

پیروزی فلسطین و حزب الله بر رژیم غاصب آرزوی شهید عزیزالله بود/ شهید امامی اولین بسیجی قره تپه بهشهر اعزامی به جبهه

همسر شهید رمضانی امامی: این شهید، چندین بار به جبهه اعزام و در آن مراحل زخمی شد، ولی از پای ننشسته وبه عهدی كه با پروردگار خودبسته وفادار ماند، دوست داشتنی وجذاب بود آرزوهای بزرگی داشت از جمله پیروزی فلسطین و حزب الله بر صهیونیسم غاصب، از این كه با ما وصلت كرده بود خوشحال بود و براین اذعان می داشت که داماد حضرت زهرا(س) شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۹۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت وفات حضرت ام البنین ( روز تکریم مادران وهمسران شهدا ) خواهران شاغل ستاد با خواهر پاسدار سیده بانو رشید کوهستانی همسر شهید عزیزالله رمضانی امامی دیدار کردند.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین ( روز تكریم مادران وهمسران شهدا ) خواهران شاغل ستاد با خواهر پاسدار سیده بانو رشید كوهستانی همسر شهید عزیزالله رمضانی امامی دیدار كردند.

این دیدار در یك فضای بسیار معنوی با بیان خاطرات و ویژگیهای بارز اخلاقی این شهید بزرگوار توسط همسرشان  در طول هفت ماه زندگی مشتركشان برگزار گردید.

خواهر رشید كوهستانی بارزترین ویژگی اخلاقی این شهید را تواضع و بی باکی وی دانست وافزود: شهید اولین بسیجی اعزام شده از روستایشان بود، جسور وبی باك  که در عین حال از افتادگی ومتانت خاصی برخوردار بود.

همسر شهید رمضانی امامی در ادامه بیان كرد:این شهید، چندین بار به جبهه اعزام و در آن مراحل زخمی شد، ولی از پای ننشسته وبه عهدی كه با پروردگار خودبسته وفادار ماند، دوست داشتنی وجذاب بود آرزوهای بزرگی داشت از جمله پیروزی فلسطین بر صهیونیسم غاصب،  از این كه با ما وصلت كرده بود خوشحال بود و می گفت : داماد حضرت زهرا(س) شدم.

کوهستانی افزود: وی برای بار آخر كه به جبهه رفت  نوزده سال داشت، و تاریخ 63/12/23در جزیره ترابه در عملیات بدر دعوت حق را لبیك و مفقود الاثر شد و  پیکر مطهرش بعد از چهارده سال غربت، رجعت کرد و در تاریخ 77/10/28 در گلزار شهدای روستای قره تپه شهرستان بهشهر به خاك سپرده شد.

لازم به ذكر است شهید عزیز الله رمضانی امامی در تاریخ  44/7/1 در قره تپه به دنیا آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها