رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری:

توسعه یافتگی هر جامعه ای وابسته به حضور خبرنگاران است

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از دفتر نشریه «آوای ری» دیدن کرد و با سردبیر تنها مطبوعه محلی «ری» به گفت و گو نشست.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۲۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در ابتدای این دیدار، درگذشت مرحوم «عباس فغانی» مدیر مسئول فقید این نشریه را تسلیت گفت و برای این روزنامه نگار پیشکسوت و با اخلاق کشور از خداوند متعال طلب مغفرت کرد.

وی گفت: بدون شک یکی از عومل پیشرفت و توسعه یافتگی هر جامعه ای به حضور موثر و فعالیتهای خبرنگاران آن بستگی دارد و جامعه بدون خبرنگار، اجتماع بدون روح و کالبدی است که نشاط و پویایی ندارد.

وی افزود: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند و انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیتها در جامعه مرهون تلاشهای بی وقفه اصحاب رسانه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری یادآور شد: حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران در راستای ارتقای جایگاه آنان و تعامل همه قشرهای مختلف از قبیل ارگانها، دستگاهها و نهادها برای بازتاب حقایق به مردم و مخاطبان، وظیفه ایست که باید مدنظرقرار گیرد.

در ادامه «رضا فغانی» سردبیر نشریه محلی «آوای ری» و رابط خانه مطبوعات شهرستان ری نیز در سخنانی با اشاره سلوک اخلاقی مرحوم عباس فغانی مدیر مسئول فقید نشریه یادشده گفت: این روزنامه نگار، فعالیت روزنامه نگاری را همواره به صورت حرفه ای و با منش اخلاقی پیش می برد و بر این راه نیز ثابت قدم بود.

نائب رئیس خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران افزود: حوزه رسانه شهرستان ری دارای ظرفیت بالایی است و همواره یاریگر مسئولان در رفع مشکلات بوده اند.

وی اضافه کرد: در ایران اسلامی خبرنگاری دارای شان و مقام است از این رو پاسداشت و تکریم جامعه خبری متعهد به آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بر همگان فرض و لازم است.

ارسال نظرات