دکتر هاشمی

نخبگان و جوانان دانشگاهی با رویکرد انقلابی و جهادی در گام دوم انقلاب نقش آفرینی خواهند کرد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی که در واحد قشم برگزار گردید گفت: درچهل سالگی انقلاب ها بطور طبیعی و به لحاظ بعد زمانی عملکرد آنها مورد قضاوت همگان قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۱۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، دکتر هاشمی در این همایش گفت: قرار است راجع به انقلابی سخن به میان بیاوریم که از دوران طفولیت تا چهل سالگی دائما مورد تهدید و تحریم بوده است.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد : انقلاب اسلامی هم وقوع آن توان تحلیل از نظریه پردازان داخلی و خارجی گرفته بود و هم ادامه روند حرکت انقلاب را با توجه به وقایع و رخدادهای چهار دهه گذشته نتوانستند تحلیل‌گران پیش بینی کنند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در چهار دهه گذشته دشمنان داخلی و خارجی در تمامی راهبردها ،سناریوها و اقدامات خود فروپاشی و تضعیف جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار دادند اما در میدان عمل مسائل و برنامهها به شکل دیگری جریان پیدا کرد و نتوانست خللی در شتاب حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کند.

دکتر هاشمی افزود : سوالی که مطرح است این است که چطور شده این انقلاب با این همه تهدید هنوز با قوت و قدرت و مقتدر تر از گذشته دارد به حیات خودش ادامه می دهد و برای چهل سال دوم خود هم تدارک کرده است .

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت : اندیشکده‌ها و تحلیل‌گران غربی و ضد ایرانی معتقد هستند که تنها راه جلوگیری از روند حرکت انقلاب اسلامی تضعیف ولایت فقیه و تفکر انقلابی و جهادی یا به معنای واقعی کلمه تضعیف تفکر بسیجی است و تا زمانی این تفکر ساری و جاری باشد شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و نفوذ فرهنگی برای تغییر نظام سیاسی ایران ناکارامد خواهد بود .

دکتر هاشمی افزود : در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری هم به اثرات و برکات چهل سال اول انقلاب و هم ماموریت‌های هفت‌گانه‌ای را برای فصل دوم انقلاب محول کرده اند که نخبگان و جوانان دانشگاهی بیشتر مورد خطاب هستند و انشاءالله بتوانیم انتظارات نائب امام زمان را برآورده نماییم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بواسطه تحول انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی انتظارات رهبری معظم انقلاب از دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب خصوصا زمینه سازی تمدن نوین اسلامی  بسیار زیاد است و امیدوار هستیم در این مسیر بتوانیم خشنودی و رضایت معظم له را که باعث خشنودی امام زمان (ع) خواهد شد کسب نماییم .

ارسال نظرات