بقاء انقلاب مرهون حضور مجاهدانه مردم است

حجت الاسلام والمسلمین نبوی حدوث و بقاء انقلاب را مرهون حضور مجاهدانه و بابصیرت مردم فهیم ایران اسلامی دانست و افزود: این ملت در چهل سالگی انقلاب که ریشه 1440 ساله یعنی از زمان نبی مکرم اسلام دارد که امتحان خود را پس دادند و غیرت خود را به دنیا نشان داده اند.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۷۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی در جمع پاسداران و سربازان ناحیه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور ملت ایران در ۲۲ بهمن به کوری چشم دشمنان تثبیت شد.

حجت الاسلام نبوی در باره حادثه تروریستی زاهدان گفت:آنان که تلاش بسیار کردند تا مانع این حرکت معجزه آسا گردند لیکن زمانی‎که به اهداف پلید خود نرسیدند، دست به جنایت کور زده و تعدادی از نیروهای مرزبانی سپاه را به شهادت رساندند هر چند این حادثه تلخ برای ملت ایران دردناک بوده است لیکن این حوادث و ترورهای کور مردم ما را متحدتر و مقاوم ‎ تر می‎گرداند و قطعا نیروهای مسلح مقتدر و شجاع انتقام این شهیدان والا مقام را خواهند گرفت و پاسخ محکمی به آنان خواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه چالوس افزود: الحمدللّه ملت عزیزایران به کوری چشم دشمنان نظام مقدس ،تثبیت پیروزی انقلاب اسلامی درچهلمین سال پیروزی انقلابی که ریشه 1440ساله دارد با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن راجشن گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی حدوث و بقاء انقلاب را مرهون حضور مجاهدانه و بابصیرت مردم فهیم ایران اسلامی دانست و افزود : این ملت در چهل سالگی انقلاب که ریشه 1440 ساله یعنی از زمان نبی مکرم اسلام دارد که امتحان خود را پس دادند و غیرت خود را به دنیا نشان داده اند.

وی گفت: سران کشور های غربی پشت تریبون های رسمی خود اعلام کردند که اجازه نمیدهیم مردم ایران جشن چهل سالگی خود را ببینند و ما در جواب گفتیم با توجه به شناختی که از ملت انقلابی ایران داریم تمام عیار می ایستند و جشن چهل سالگی به بهترین وجه برگزار می شود.

حجه الاسلام سید میثم نبوی با اشاره به دلایل عصبانیت دشمن از ایران، خاطرنشان کرد: نظام سلطه تمام منافع خود را در کشور ما که زمانی در آن آقایی میکرد و به راحتی دست به غارت این مملکت میزد، از دست داد.

نبوی خاطرنشان کرد: آمریکا امروز رو به افول است و از منطقه با ذلت خارج شده است و در طول چهل سال و به ویژه در طول ۲۰سال گذشته هیچ اقدامی نبود که آمریکا و صهیونیست دنبال کنند و به پبروزی برسند همانند جنگ ۳۳روزه جنگ ۲۲ روزه؛ همان آمریکا ک در ۵۰ سال پیش در برخورد با یک کشور با یک جمله او را از پای در می آورد امروز با وجود میلیاردها هزینه ای که کرده است در عراق اربعین حسینی برگزار می شود

وی افزود: آمریکا امروز در ضعیف ترین حالت درجهان و به ویژه در مقابل انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: امروز اقتدار حاج قاسم سلیمانی و ملت ایران به جایی رسیده است که دشمن از ما می خواهد در مقابل کارها و عملیات آن ها موضع گیری نکنیم اما ما برای دفاع از اسلام جان ومال وهرآن چه درتوان داریم را هم تقدیم میکنیم.

وی به این فرمایش امام خمینی(ره) که ما انقلابمان را به دنیا صادر کردیم افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال برای بسیاری از کشور های جهان تبدیل به الگوی عملی شده است؛ امروز دشمنان یمن را نمی توانند شکست دهند چون الگوی آن ها انقلاب اسلامی است.

حجه الاسلام والمسلمین نبوی خاطرنشان کرد: ملت ایران برای جهانیان الگو هستند و این فرهنگ ایستادگی،مقاومت و تشکیل بسیج در جهان به برکت خون شهدا به دست آمده است؛ فرهنگ بسیج تا جایی پیش رفته است که در سراسر جهان هسته های مقاومت تشکیل شده اند.

وی ادامه داد: امروز دشمن جنگ فرهنگی راه انداخته تا اجازه ندهد فرهنگ عاشورایی، علوی و فاطمی در این جامعه ماندگار شود اما وقتی جوان ۲۰ ساله ما در دفاع از حرم دست از پا نمی شناسد و به شهادت می رسد یعنی ما در جنگ فرهنگی هم پیروزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس با اشاره بر اینکه در تمام جنگ ها دو طرف آسیب می بینند گفت: در جنگ فرهنگی ما آسیب دیدیم اما درنهایت ما پیروزیم.

وی افزود: دشمن در جنگ سیاسی نیز شکست خورد و امروز آخرین برگه ی در اختیار نظام سلطه یعنی جنگ روانی نمایان شده است.

نبوی ادامه داد: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود دشمن را ناامید کرده است و در پی تثبیت پیروزی چهل ساله ی خود است؛ تنگه ای که باید به خوبی از آن حفاظت شود ایستادگی و همدلی ملت است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال با وجود تمام چالش ها وتحریم ها در تولید آهن ۷۷ برابر و در صنعت پتروشیمی ۳۳ برابر پیشرفت داشته است؛ امروز از ۵۳ کشور برای درمان و پیوند اعضا به پزشکان ایرانی مراجعه می کنند.

این مقام در سپاه چالوس اظهار داشت: با ایستادگی و همدلی در مقابل دشمنان این پیروزی تثبیت می شود.

نبوی با اشاره بر وظایف مسئولین ادامه داد: مسئولین باید قدردان مردمی باشند که علی رغم مشکلات معیشتی در تمام صحنه ها حضور پیدا می کنند؛ تلاش مسئولین به ویژه مسئولین اقتصادی در خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها