خبرهای داغ:
امام جمعه هریس:

حادثه تروریستی خاش نشانه نهایت درماندگی دشمنان نظام است

امام جمعه هریس ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در جاده خاش – زاهدان، این حادثه تروریستی اظهارداشت: دشمن بخاطر ناتوانی در مقابله با جمهوری اسلامی به صورت رو در رو دست به چنین کار ذلیلی می‌زند و این نهایت درماندگی و بیچارگی دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۷۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی تاکید کرد: باید به این واقعیت اذعان کنیم پرچمی که جمهوری اسلامی ایران برافراشته، پرچم توحید است.

وی اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب در شرایطی نصیب این کشور شده که مملکت 40 سال است در تحریم به سر می‌برد، از این رو این ملت با وجود این تحریم‌ها پرچم توحید را در منطقه به اهتزاز درآورده و از آن پاسداری کرده است و برای تمام ملت‌های دیگر نیز اسوه و الگو شده و درس مقاومت داده و به ستمدیدگان جهان نیز درس شهامت داده است و از طرفی تمام طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان را در منطقه نقش بر آب کرده است.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جواب قاطعی بود به پرحرفی‌های دشمنان نظام و این حضور موجب دلگرمی و عبرت شد برای دوستان نظام و سراسر دنیا که همیشه شکوه و عظمت ایران اسلامی را رصد می‌کنند.

خطیب جمعه بناب از حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به عنوان یک معجزه الهی یاد کرد و افزود: در چنین برهه حساس و فشارهای روانی و تبلیغاتی دشمنان جز اینکه بگوییم این حضور یک امداد غیبی است، چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها