نشست شورای اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز برگزار شد

نشست شورای اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در سالن جلسات جرجانی دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۶۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست شورای اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز با حضور دکتر علی جمال محمدی در سالن جلسات جرجانی دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد.

نشست شورای اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز برگزار شد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : در این نشست بر ضرورت برگزاری منظم نشست های ماهیانه و بررسی مسائل حوزه سلامت استان تاکید شد و حضور فعال در صحنه های خدمت رسانی و فرهنگی به آحاد جامعه با اولویت محرومیت زدایی به عنوان یکی از وظایف مهم سازمان بسیج جامعه پزشکی اشاره گردید و در خصوص دغدغه های حوزه سلامت و نحوه ارائه خدمات به مناطق محروم استان به بحث و گفتگو پرداخته شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد  : به منظور برنامه ریزی منسجم و هدفمند، لیست برنامه های پیشنهادی جمعیت هلال احمر استان البرز، معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی البرز، مرکز چشم پزشکی نوردیدگان و نورنگاه البرز تا بیستم هر ماه به سازمان بسیج جامعه پزشکی اعلام و اجرای برنامه های مرتبط با محرومیت زدایی و اعزام تیم های سلامت، با اولویت استقرار در مساجد صورت پذیرد.


وی افزود :  به منظور تقویت عملکرد و خودداری از ارائه خدمات موازی، نظام ارجاع لغایت پایان سال ۹۷ در قالب ساز و کارهای جمعیت هلال احمر استان البرز انجام شده و از سال ۹۸ نسبت به تدوین فرآیند نظام ارجاع اقدام گردد.

در این نشست مقرر شد همزمان با ارائه خدمات سلامت محور با اولویت امور بهداشتی، نسبت به آسیب شناسی مناطق محروم استان و تعیین نیازهای آموزشی اقدام گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها