خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

حرکت بزدلانه تروریست ها در سیستان نشانه شکست دشمنان از نظام است

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با محکوم کردن حمله تروریستی کوردلانه در سیستان و بلوچستان گفت: این حرکت بزدلانه نشانه شکست دشمنان در برابر اراده های پولادین ملت ایران دارد.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۰۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت سیدمحمدعلی  الاسلام آل هاشم افزود: این حرکت تروریست های تکفیری تحت حمایت سرویس های اطلاعاتی استکبار  نشانگر شکست آن ها در آغاز پنجمین دهه انقلاب از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تجلیل از حضور با شکوه و باصلابت ملت ایران و آذربایجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی  بیان کرد: باردیگر مردم با حضور خود حماسه ای بزرگ خلق کردند که باید مسئولان برای پاسخ به این ملت قهرمان و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها اقدامی جهادی و انقلابی انجام دهند.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی این منشور را گام دوم انقلاب دانست و اظهارداشت: حضرت آیت الله عظما امام خامنه ای عزیز فصل نوین از حیات نظام اسلامی را در این منشور ترسیم کردند که جوانان و مردم شریف ایران باید با مطالعه دقیق خودشان برای پذیرش نقش اساسی در انقلاب آماده کنند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخشی از خطبه ها همچنین با تبیین ابعاد و اثرات مثبت خوب ،صادق و استوار صحبت کردن در نظام اجتماعی گفت: در سخن گفتن با دیگران نرم، صمیمی و مهربان باید باشیم چراکه این نوع گفتگو ابزاری مهم و سازنده در ارتباط گیری با دیگران است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: نحوه صحبت کردن هر فرد ترجمان شخصیت آن فرد است و استفاده واژگان شایسته در صحبت کردن مورد تاکید آموزه های دینی و الهی است.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: بر مومنان واجب است در رابطه با آن چیزی که سخن می گوید از صداقت و درستی آن اطمینان داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها