خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد

برقراری ۱۱ هزار و ۶۴۰ تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد از برقراری ۱۱ هزار و ۶۴۰ مورد تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ شهرستان اسدآباد در 10 ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۰۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

برقراری ۱۱ هزار و ۶۴۰ تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برقراری ۱۱ هزار و ۶۴۰ مورد تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ در 10 ماهه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این تماس‌ها در قالب مشاوره‌ای و عملیاتی بوده است.

وی بیان کرد: روستاییان گرانقدر برای برخورداری از خدمات ۱۱۰ با کلانتری‌های روستایی تماس نگرفته و فقط به ۱۱۰ زنگ بزنند چراکه این نقطه، مرکز هماهنگی نیروهای انتظامی در سراسر شهرستان است.

فرمانده انتظامی اسدآباد اظهار کرد: با راه‌اندازی کلانتری ۱۲ در نقاط پایینی شهر شاهد افزایش امنیت برای همشهریان و ناامن شدن منطقه برای خلافکاران هستیم.

وی در رابطه با راه‌اندازی پلیس فتا نیز گفت: جمعیت شهر اسدآباد زیر ۷۰ هزار نفر است و طبق قانون در شهرهای زیر ۷۰ هزار نفر پلیس فتا به صورت متمرکز وجود ندارد اما در صورت وجود شکایت از طرف همشهریان در این زمینه قسمت اطلاعات نیروی انتظامی مسائل مطروحه را به پلیس فتای همدان ارجاع و پیگیری خواهد کرد.

یاری در بخش دیگری از سخنانش افزود: در بخش مشاوره‌ای نیز دو مشاور مجرب در کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ مستقر کرده‌ایم که راه‌اندازی این قسمت در این دو کلانتری باعث شده ۸۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به بخش مشاوره به مصالحه ختم شود.

وی به کاهش ۲ درصدی تصادفات، کاهش ۲۲ درصدی تعداد مجروحین حوادث رانندگی، افزایش ۸۹ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش ۶۶ درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش ۵۲ درصدی دستگیری سارقین در 10 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات