جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در راهپیمایی میبد:

با حضور مردم در راهپیمایی، توطئه دشمنان به خودشان بر می گردد

امروز مردم نشان دادند همانطور که ابر قدرت آمریکا را سرکوب کردند نفوذی‌ها و دست نشانده‌های داخلی را که می‌خواهند مردم را ناامید کنند را سر جای خود می‌نشانند و بدانند عمرشان رو به پایین است.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۶۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مردم شهرستان میبد با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عظمت و اقتدارحضورخود را درزیر بارش باران رحمت الهی به نمایش گذاشتند.
جانشین عقیدتی سیاسی ناجا درگردهمایی مردم پس از راهپیمایی در مصلی آیت الله اعرافی گفت: چهل سال از حضور مردم و چهل سال پیروزی آفرینی‌ها و صبر ومقاومت و دشمن را طرد کردن و ماندن گذشت و این حضور و حماسه برای احزاب و گروه‌ها نیست این حضور به عشق امام و شهیدان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی بهشتی پوراز نسل‌های جدید خواستند جویای حماسه آفرینی پدران خود باشند تا بدانند وارث چه کسانی هستید.
وی تصریح کرد: امروز مردم با عبرت گرفتن از تاریخ و به برکت انقلاب اسلامی مردم برای اسلام در صحنه حضور یافتند و با حضور گسترده آن‌ها توطئه‌ها به خود دشمنان برمی گردد و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه این راهپیمایی پیام‌های زیادی دارد، خاطر نشان کرد: امروز مردم نشان دادند همانطور که ابر قدرت آمریکا را سرکوب کردند نفوذی‌ها و دست نشانده‌های داخلی را که می‌خواهند مردم را ناامید کنند را سر جای خود می‌نشانند و بدانند عمرشان رو به پایین است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات