خبرهای داغ:

دیدار با جانبازان و خانواده شهدای عملیات والفجر 8 در خوی

مسوولان با جانبازان و خانواده شهدای عملیات والفجر 8 در خوی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۵۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عمليات غرورآفرين والفجر 8، فرمانده وقت تیپ 3 لشکر عاشورا در راس اکیپی با خانواده «شهید علی سیفلو» و  جانباز «داریوش اسماعیل زاده»دیدار کرد..

سردار حاج يعقوب صمدلویی در این دیدارها ضمن تقدیر و تشکر از صبر و پایداری خانواده شهید سیفلو خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هرچه داریم مدیون این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: امروز هم باید فرهنگ جهاد و شهادت و ارزش‌های نظام و انقلاب را به نسل نوجوان و جوان انتقال داد تا پاسدار این میراث بزرگ امام و شهدا در جامعه باشند.

فرمانده وقت تیپ 3 لشکر عاشورا در دیدار با جانباز داریوش اسماعیل زاده، گفت: جانبازان در مسیر آزمایش سختی قرار گرفته‌اند و بی‌تردید هر عملی که برای رضای خداوند با دشواری همراه باشد خدای متعال اجر و پاداش بیشتری برای آن می‌دهد.

وی گفت: اگر ایثار و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در آن دوران نبود امروز ما به این‌همه عزت و سرافرازی در عرصه‌های بین‌المللی دست نمی‌یافتیم.

گفتنی است در این دیدار فرمانده سپاه خوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسئول معاونت نيروی انسانی و مسئول روابط عمومي سپاه خوی، سردار حاج يعقوب صمدلویی را همراهی می کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات