بیانیه شورای عالی زنان کردستان به مناسبت ۲۲ بهمن

شورای عالی زنان استان کردستان به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  شورای عالی زنان استان کردستان به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

دهه فجر طلیعه صبح آزادی و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمانان ایران بر طاغوت زمان است. مردمی که با بذل جان، مال و فرزند خویش بر حکومت جبار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

بی شک دستاورد‌های عظیم انقلاب اَسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین مجاهدت و جانفشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران در همه حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت ساز این مرز و بوم بوده است. یقین داریم که در چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشور‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت‌های مظلوم جهان و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بد خواهان خواهد شد.


سازمان بسیج جامعه زنان استان کردستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و دعوت ملت قهرمان ایران اسلامی به حضور پر شور در راهپیمایی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن همراه با بسیجیان عزیز بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

تجدید میثاق نموده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی آمریکای جهانخوار و هم پیمانانش خواهد زد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات