مسئول نمایندگی، ولی فقیه دردانشگاه دفاع امنیت ملی کشور:

شهدا باطل السحر تمام توطئه‌های دشمنان/شهدا سرمایه های معنوی کشور هستند

دهقان در یادواره شهدای روستای ده جمال بهاباد با اشاره به اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی به معنای پیری نظام ومیان سالی نظام نیست گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی به معنای پیری نظام نیست بلکه به معنای پختگی نظام وشروع درعرصه تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۸۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد،  حجت الاسلام والمسلمین حسن دهقان با بیان اینکه خون شهدا حیات تازه‌ای به جامعه بخشید، تأکید کرد: باید صدای شهدا را به گوش همه برسانیم که برطرف کننده حزن و اندوه بوده و جامعه را زنده می‌کند.
وی در ادامه وجود شهدا را باطل السحر تمام توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: این‌ها سرمایه‌های معنوی کشور هستند و یکی از ویژگی‌های بارز آنان تکریم از ارزش‌ها و برجستگی‌های جامعه است.
دهقان با بیان اینکه طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است که زمینه آن مجاهدت‌ها و تشکیل تشکلات آئینی و هدفگزاری‌ها است افزود: امروز که در چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم نه تنها این انقلاب ذره‌ای از ارزش‌های خود دست بر نداشته و از آن ریلی که امام (ره) آن را ترسیم کرده بود خارج نشده بلکه هر چه جلوتر می‌رویم قطار انقلاب با اقتدار و سرعت بیشتر در مسیر خودش قرار گرفته است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب به ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و بررسی‌ها نشان می‌دهد نه تنهاشکاف بین نسلی بین جامعه ما اتفاق نیفتاده بلکه با همان شتاب و همان قدرت به نسل‌های جوان منتقل شده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه دردانشگاه دفاع امنیت ملی با اشاره به این جمله دشمنان انقلاب که “انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید” افزود: آن‌ها این آرزو را به گور خواهند برد، اما این شرطی دارد، آنهم شرطی است که مقام معظم رهبری فرموند و آن اینکه ما نباید خودمان غافل شویم؛ اگرچه دشمن دیگر آن دشمن گذشته نیست و ضعیف و از کار افتاده شده است.
دهقان درادامه به شعار چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و افزود: شعارچهل سالگی انقلاب اسلامی افتخار به گذشته امید به آینده است که همه باید به این سمت وسو حرکت کنیم.
این مقام مسئول به تشکیل تمدن نوین اسلامی وگام سوم انقلاب اشاره کرد و گفت:: ما یک گام انقلاب کردیم ما با شعار مرگ بر شاه به خیابان‌ها آمدیم وانقلاب کردیم این بصیرت انقلابی مردم بود ومردم ما درطول دفاع مقدس و بعد از آن تا به امروز تارسیدن به تمدن اسلامی وحدت رار‌ها نخواهند کرد.
وی بااشاره به اینکه محاصره اقتصادی و تحریم‌های اقتصادی مربوط به این چند سال گذشته نیست با این شعار امام گفت:: ملت مارا از محاصره اقتصادی می‌ترسانید ملت ما فرزند رمضان وعاشوراست.
دهقان با بیان اینکه ملت ما ملتی عوض شدنی نیست افزود: ملت ما ملتی نیست که بشود آن را عوض کرد ملتی است که خداوند تبارک وتعالی اوراکمک می‌کند وباامداد‌های الهی شامل این ملت شده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه دردانشگاه دفاع امنیت ملی با بیان اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون شهداست و همه وظیفه داریم یادشان را زنده نگهداریم و نگذاریم راهشان به فراموشی سپرده شود گفت: شهدا در اوج رحمت و غفران الهی اند و شهادت، به معنای طی کردن همه مراحل عرفان و رسیدن به مقام قرب پروردگار است.
وی بر حضور پرشکوه وحماسی مردم ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه درصحنه بهاباد در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: مردم ما امسال بهتر از سال‌های گذشته و با شورونشاط و جوشش بیشتری درراهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد وبا شرکت گسترده خوددرروز ۲۲ بهمن نشان خواهنددادکه از تهدید‌های دشمنان هرگز هراسی ندارند.
روستای ده جمال بهاباد دردوران دفاع مقدس ۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
مراسم یادواره شهدای روستای ده جمال بهاباد امشب با حضور فرماندار، بخشدار بخش آسفیچ، بخشدار مرکزی، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات ونهاد‌ها، خانواده معم شاهد، بسیجیان و اقشار مختلف مردم روستای ده جمال در مسجد این روستا برگزارشد.
مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی استا یزد قراردارد.

انتهای پیام /
ارسال نظرات