فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

چهل سالگی انقلاب یعنی شکست مستکبرین عالم از اسلام ناب محمدی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد درپیامی از عموم مردم همیشه در صحنه وولایت مدار بهاباد درخواست نمود تا با شرکت وحضور گسترده خود در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۷۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد باتاکید برحضور گسترده مردم بهاباددرراهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: در سالی که مستکبرین و عمال داخلی آن‌ها در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، به فضل الهی بلوغ و شکوفایی انقلاب شکوهمند اسلامی را شاهدیم وبرای این مهم بایستی شکر خدای منان را به جا آوریم.
وی تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب یعنی شکست مستکبرین عالم از اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)، چهل سالگی انقلاب یعنی دادرسی از فریاد مظلومان عالم و این خود نویدی حیات بخش برای آینده‌ای روشن است.
فرمانده سپاه بهاباد با اشاره به اینکه روز ۲۲ بهمن‌ماه امسال همۀ دنیا شاهد خواهند بود که مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.
دهقان عنوان نمود: یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد از ملـت بـزرگ و آگـاه ایـران اسـلامی خصوصا مردم بهاباد و تـمامی گـروه‌ها، احـزاب و تشـکل‌های وفـادار به آرمـان‌های انـقلاب اسـلامی دعـوت مـی نمایـد تا بار دیگر با حضـور حماسـی، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه، «شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی، عـزت و عظـمـت و اقتــدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی (ره) و شهدا و مقـام معظـم رهبـری تـجـدیـد بیـعت نـماینـد.
مسیرراهپیمائی در بهاباد از ساعت ۱۰ صبح از مسجد انقلاب بهاباد تا مسجد جامع برگزارخواهدشد.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات