خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

تصویرسازی غلط، مهم‌ترین کار امروز دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در نشست سیاسی مسجد رسول الله حوزه امام علی(ع) این ناحیه، گفت: مهمترین کار دشمن تصویر سازی غلط علیه جمهوری اسلامی برای اغوای افکار عمومی جهان و ایران است.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۵۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور افزود: دشمن ما هميشه به دنبال پي‌ريزی نقشه‌هاي شوم و جديد براي از بين بردن تفكر اسلامي در كشورها مي‌باشد که باید نخبگان با هوشمندی، بصیرت جامعه را بالا ببرند تا نقشه های دشمن ناکارآمد شود.

وی ادامه داد: حمله به فرهنگ، تمدن، اصالت خانواده‌ها با استفاده از دستاوردهاي علمي جديد از جمله شبكه‌های مختلف ماهواره‌ای، اينترنت، شبكه‌هاي اجتماعي و ... توطئه ای است که توسط استکبار که در راس آن شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد.

حجت السلام نجف پور اظهار داشت: دشمن درصدد است سبك زندگی اسلامي در كشورها از جمله ايران را تغيير داده و به دنبال تلاش مضاعف براي از بين بردن باور اسلامی، مذهبی و ... در بين جوانان و خانواده‌ها می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: غفلت امروز هر کس در بیان واقعیت های گذشته و عدم آگاه سازی نسل جدید موجب پشیمانی در آینده می شود چرا که اگر ما آگاه سازی نکنیم دشمنان با امکانات خود ذهن جوانان را تسخیر کرده و هر چه که خود دوست دارند به نسل آینده نظام و انقلاب القا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها