خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت فاطمة‌الزهرا (س) ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای ۲۰ عنوان برنامه در حوزه فاطمة‌الزهرا(س) نهاوند به‌مناسبت دهه فجر

فرمانده حوزه مقاومت فاطمة‌الزهرا (س) ناحیه نهاوند از اجرای ۲۰ عنوان برنامه در حوزه فاطمة‌الزهرا(س) نهاوند به‌مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۷۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

اجرای ۲۰ عنوان برنامه در حوزه فاطمة‌الزهرا(س) نهاوند به‌مناسبت دهه فجرحمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف در طول دهه فجر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این حوزه  مقرر شده که در دهه مبارک فجر که متقارن است با ایام فاطمیه بیش از ۲۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج این حوزه برگزار شد.

وی افزود: اجرای طرح ویزیت رایگان در قالب اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای همایش پیاده‌روی، غبارروبی گلزار شهداء، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی و  تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی غذایی بین نیازمندان و ... از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در این حوزه هستند.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمة‌الزهرا (س) ناحیه نهاوند اضافه کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان و همچنین آشنایی نسل جدید با خاطرات انقلاب، سلسله جشن‌های انقلاب در مدارس مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسمات با اجرای سرود و نمایش، تهیه و توزیع بروشور و پخش فیلم‌ها و مستندات جشنواره «عمار» یاد و خاطرات زمان انقلاب گرامی و زنده نگه داشته شده و به نسل حاضر و آینده منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات