فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم عنوان کرد:

خون مطهر شهدا و ایثارگری رزمندگان عامل بازدارندگی ما / انقلاب اسلامی اهل داد و ستد نیست

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در مراسم یادواره شهدای روستای چنارناز خون مطهر شهدا را عامل بازدارندگی کشور ایران عنوان کرد .
کد خبر: ۹۱۰۹۹۲۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یادواره شهدای روستای چنارناز برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در یادواره شهدای روستای چنارناز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، ایام الله دهه مبارک فجر را گرامیداشت و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت .
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه گفت : انقلاب اسلامی در اوج قربت و مظلومی شکل گرفت . انقلاب اسلامی ایران از دو جنبه مظلوم واقع شد و امروز هم با مظلومیت در اوج قدرت است .
انقلاب اسلامی ایران در شرایطی شکل گرفت که طی چند دهه قدرت های سرمایه داری و مارکسیستی و کشورهای مدعی به دنبال این بودند که دین در دنیا وجود نداشته باشد و شعار سکولاریسم و جدایی دین از سیاست و همچنین شعار نظام ساختگی و اومانیسم را می دادندو این انقلاب اسلامی در این شرایط شکل گرفت و پیروز شد که این خارج از باور بود .
وی در ادامه وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری را رمز پیروزی انقلاب دانست و گفت امروز باید در مقابل امریکا و دست نشاندهایش همچون گذشته بایستیم .
عباس باقری در ادامه با اشاره به تحولات و رویدادهای زمان انقلاب ، به مقایسه دوران طاغوت و امروز انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد : امروز در چهل سالگی انقلاب قرارداریم و در طول این چهل سال دشمنان با راه اندازی انواع کودتا ها و راه اندازی اختلافات قومیتی ، تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی و . . . در صدد سنگ اندازی در مسیر پیشرفت این انقلاب بودند .
وی در ادامه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان را عامل بازدارندگی ایران اسلامی دانست و گفت : ، عامل اقتدار ما خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستند ، امروز کشورهای عربی را به بهانه اینکه ایران تهدیدی است برای منطقه و با این باور که اگر ایران قدرت بگیرد کشورهای عربی را به سلطه خود خواهد گرفت این کشورها را به مدرن ترین سلاح ها تجهیز نموده اند .
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با بیان اینکه در انقلاب های سیاسی انقلابی که بتواند انقلاب خود را به نسل های دوم و سوم خود منتقل کند دوام خواهد داشت گفت : استمرار انقلاب اسلامی باید الگوی انقلاب های جهان قرار گیرد .
وی در ادامه با اشاره به انواع تلاش های دشمن در قبال ایران به جنگ اقتصادی اخیر اشاره کرد و افزود : اقتصاد به عنوان پاشنه اشیل یک جامعه است و دشمن امروز با اعمال تحر یم های متعدد دست به اغاز جنگی در زمینه اقتصاد زده است .
امروز به برکت خون شهدا و صبر و استقامت و حضور همه جانبه مردم کشور ایران در اوج اقتدار است ، امروز کمی ها و کاستی های موجود مورد قبول است اما ماهیت نظام و انقلاب اسلامی به مانند یک دریای زلال است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیره شهدا به گوشه ای خاطره شهید باکری و شهدای شهرستان اشاره کرد و گفت : باید از سیره شهدا درس اخلاق گرفت .
وی در ادامه با مقایسه فرماندهی و مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس و فرماندهی کلاسیک به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود تمثال شهدا نماد ایثار و اقتدار است .
امروز انقلاب اسلامی افتخار این را دارد که پس از پیروزی این انقلاب کشور در حال پیشرفت های روز افزون است و دشمن در صدد ناکارآمد نشان دادن این نظام و انقلاب و به خیابان کشاندن مردم است اما مردم با بصیرت کامل در مقابل حربه های مختلف دشمنان خواهد ایبستاد .
امروز دشمن با اعمال تحریم های متعدد در صدد زیر فشار قرار دادن این کشور و گرفتن امتیازاتی نظیر تعطیلی بحث هسته ای ، تعطیلی مسئله موشکی ایران است ، اما دشمنان ایران اسلامی بداند که این ملت و انقلاب اهل بده بستان و داد و ستد نیست .
انتهای پیام/د
ارسال نظرات