با حضور جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست دهه مبارک فجر استان چهارمحال و بختیاری

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشستی با حضور جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان و رئیس سازمان دکتر احمدرضا بسیج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۲۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، به مناسبت دهه مبارک فجر نشستی با حضور جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و دکتر احمدرضا بسیج ریاست سازمان بسیج اساتید با مسئولین و شورای مرکزی کانونهای بسیج اساتید با موضوع انقلاب اسلامی، ۴۰ سال مقاومت ، انقلاب گری و استکبار ستیزی در دانشکده فنی حرفه ای پسران شهرکرد برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه رییس سازمان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را بیداری اسلامی در جهان دانسته که این دستاورد باعث حرکت جهان اسلام و دیگر آزادی خواهان سراسر گیتی به سوی بیداری گردیده است.

ایشان به جایگاه و اهمیت ویژه این موضوع در منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اشاره نموده و به تبیین و تجزیه و تحلیل شاخصه های این تمدن نوین پرداخت.

دکتر بسیج راز ماندگاری این تمدن را پایه ریزی آن بر اساس آیات قرآن و پیامبر اسلام (ص) و متکی بودن بر اخلاق دینی دانستند.

در ادامه جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) جناب سرهنگ مرادی انقلاب اسلامی را نتیجه مجاهدت مردمی با بهره مندی از گفتمان انقلابی و اصول فرهنگی مبتنی بر اندیشههای خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) دانسته و هدف نهایی در این گفتمان انقلابی را دستابی به تمدن اسلامی و حرکت به سوی آرمانهای عالی در همه شئون زندگی مردم و حکومت به جهت رستگاری و سعادت ابدی انسان‌ها معرفی کرد.

منبع:روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری 

ارسال نظرات