امام جمعه شهرستان فردیس :

اقتدار کشور متاثر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اقتدار امروز کشورمان متاثر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طی این چهل سال گذشته است.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۴۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: طی این چهل سال، انقلاب اسلامی قدرتمندتر شده درحالیکه آمریکایی ها سخت ترین و بی سابقه ترین تحریم ها را برای کشور ایران وضع کرده اند.

اقتدار کشور متاثر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

وی گفت: توطئه های فراوان دشمنان ، بیانگر قدرت و عظمت ایران اسلامی است.خطیب جمعه فردیس بیان داشت : امروز ایران در زمینه هوا فضا، نانو، لیزر، انرژی هسته ای و انجماد سلول های بنیادین جزء 10 کشور اول دنیا است.

حجت الاسلام ایمانی افزود: کشور اسلامی بر اساس شاخص جهانی، 15 برابر از نظر علمی رشد داشته است.امام جمعه فردیس با اشاره به تربیت هزاران نیروی متخصص در رشته های مختلف ظهار داشت :هیچ کشوری بر اساس جمعیت این مقدار رشد علمی نداشته و این مسایل باعث شده که کشور ایران قدرتمند شود.

وی بیان داشت: اگر بخشی از مصارف غیر ضروری کشور مدیریت شود صدها هزارمیلیارد ریال برای جامعه سودآوری دارد.

امام جمعه فردیس تاکید کرد که انتظار می رود مجلس شورای اسلامی قوانین سختگیرانه برای احتکار و حبس مایحتاج عمومی وضع کند.

وی با بیان اینکه کشورمان در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، گفت: باید کشور و مجلس بسیج شوند و دولت از این ریخت و پاش ها جلوگیری کند.

وی به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اگر امروز گرانی ها و مشکلات در کشور دیده می شود بیانگر آن است که موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها