خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

نسل جوان دنباله رو رهبری هستند

فرمانده سپاه نقده گفت: نسل جوان کشورمان دنباله رو رهبری هستند.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۳۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، سرهنگ پاسدار علی برنا در ویژه برنامه یاس کبود که در مسجد اعظم محمدیار برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نسل جوان ما باید دنباله رو  رهبری بوده و فرمایشات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای را در زندگی خود اجرا کنند تا در طول زندگانی موفق باشند و در مسیر درست حرکت کنند.

فرمانده سپاه نقده افزود: رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) نیز مانند حضرت علی (ع) زندگی ساده ای داشت و ساده زندگی می کرد به عنوان مثال از داشتن یک دستگاه تلوزیون که او را از اخبار کشور و دنیا آگاه کند خود را محروم کرده بود.

وی اضافه کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ادامه دهنده راه ایشان هست، به طوری که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی های خود اعتراف می کند که ما هم ای کاش مثل ایران رهبری داشتیم که ما را راهنمایی می کرد ما باید دنباله رو و قدردان این چنین رهبری باشیم که غربی ها هم حسرت داشتن آن را دارند.

برنا ادامه داد: همان طور که می بینید به برکت نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران و وجود مقام معظم رهبری الان وحدت شیعه و سنی در کشور ما حاکم هست و کسی نمی تواند این وحدت را از بین ببرد و امروز جمهوری اسلامی ایران  هدایت گر کشور های دنیا در زمینه سیاسی است.

فرمانده سپاه نقده گفت: به کوری دشمنان اسلام، امسال جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را پرشورتر از سال های قبل برگزار کرده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات