امام‌جمعه اردکان:

استقلال و عزت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران است

امام‌جمعه اردکان با اشاره به دستاورد‌های عظیم انقلاب گفت: استقلال و عزت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در جمع دانش‌آموزان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان روز تاریخی و سرنوشت‌ساز برای ملت بزرگ ایران و بلکه برای دنیای اسلام است.
وی افزود: گاهی کسانی که در بیرون از کشور ما زندگی می‌کنند حقایق انقلاب اسلامی و تأثیرات شگفت آن را بیشتر متوجه می‌شوند مانند خانم مرضیه هاشمی که با نفس مسیحایی امام راحل ما جذب مکتب اسلام و شیعه شد و امروز باقدرت رسانه‌ای خود به ترویج انقلاب و مذهب می‌پردازد.
امام‌جمعه اردکان گفت: به عقیده این خانم آمریکایی، جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی که به برکت امام و قیام ملت ایران رخ داد و امروز این حکومت وجود دارد در گران‌بهایی است که بسیاری از مردم خود ایران هم ارزش آن را نمی‌دانند و قدرشناس آن نیستند.
وی اظهار داشت: ما باید قدرشناس این انقلاب و نعمت‌هایی باشیم که خداوند به ما داده است و راه شهدا و امام را ادامه بدهیم و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بتوانیم به همه آرمان‌ها و اهداف انقلاب دست پیدا کنیم.
شاکر گفت: هرچند در این انقلاب گرفتاری‌ها، مشکلات اقتصادی و گرانی وجود دارد، اما قطار انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است. در زمان طاغوت راننده و قطار کشور دست دیگران بود، ولی الآن دست مردم است.
وی در پایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های عظیمی برای ملت ایران داشته است. امروز ما خودمان سرنوشت کشورمان را تعیین می‌کنیم. استقلال و عزت نعمت کمی نیست. ما به کمی‌ها اکتفا می‌کنیم، اما زیر بار ذلت نمی‌رویم. ما باید نعمت استقلال و عزت را حفظ کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات