خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی سپاه خوی صورت گرفت

افتتاح طرح های اقتصادی مقاومتی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب در خوی

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح های اقتصاد مقاومتی پرورش دام سنگین و مرغ بوقلمون به اعتبار 250 میلیون تومان به همت بسیج سازندگی سپاه خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۷۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار محمد محمدزاده، در حاشیه افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، به منویات رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: معظم له بارها در سخنان خود بر لزوم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تأکید داشته‌اند و ما باید هر چه می‌توانیم در این راه تلاش کنیم تا فشارهای خارجی نتواند به اقتصاد ما ضربه بزند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به بازوی توانمند ایرانی بستگی دارد یعنی با شعار «ما می توانیم» با توکل بر خدا گام برداریم و این را بدانیم اگر امروزه به راحتی می توانیم بیاندیشیم و آسوده باشیم به خاطر خون شهداست که با خون شان برای مان عزت و استقلال خریدند.

وی در روستای وار خوی و همزمان با بهره برداری از طرح اقتصاد مقاومتی پرورش دام سنگین، گفت: در این طرح با اهدای  45 راس دام سنگین با اعتبار 240 میلیون تومان بر آن هستیم تا در عرصه تولید محصولات دامی خودکفا شویم.

سرهنگ پاسدار محمدزاده ادامه داد: بسیج سازندگی بر آن است تا با اعطای وام های خوداشتغالی و حمایت از جوانان مستعد در زمینه دامداری اقداماتی را صورت دهد تا با این طرح ها، وضع تولید گوشت دام سنگین به نقطه قابل قبولی در کشور برسد و همچنان در راستای توسعه فعالیت های تولیدی و تامین نیازهای داخلی تلاش هایی را انجام می دهد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه خوی همچنین در افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی پرورش مرغ بوقلمون، افزود: این طرح با تسهیلاتی بالغ بر 10 میلیون تومان راه اندازی شده است و در روستای خاكمردان خوی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات