کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی:

امنیت در جامعه با حضور و مشارکت مردم تامین می شود

کارشناس مسائل فرهنگی وسیاسی با اشاره به اینکه امنیت مردمی است ، گفت : هرجا مردم در تامین امنیت جامعه حضورو مشارکت داشتند و یاری گر نهادهای امنیتی بودند ، امنیت هم به وجود آمد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۶۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، هادی برزگرکارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی در نشست دست آوردهای انقلاب درحسینیه خواجه شهیدیه پایگاه حوزه مقاومت بنت الهدی با اشاره به دست آوردهای انقلاب در حوزه های سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و... اظهار داشت : در همه حوزه ها با حضور مردم در صحنه و با پای کار بودن آنها موفقیت و به نتیجه رسیدن امور حاصل شد.
وی احترام به رای مردم را یکی از دست آوردهای انقلاب یاد کرد و افزود: رویکرد نظام در سیاست خارجی همواره این بوده که هیچ موقع دشمنان نباید بر کشور ما که داعیه اسلامی بودن را دارد و آرمانهای اسلامی را دنبال می کند ، سلطه پیدا کنند و کشور ما زیرمحموعه کفار قرار گیرد.
برزگر گفت : در حوزه فرهنگی نیز همواره حفظ هویت ملی و بومی مورد توجه و عنایت نگاه نظام اسلامی ما بوده است ، اما متاسفانه در این زمینه ضعف فرهنگی دیده می شود و آمار جرائم و مفاسد با وجود کنترل تناسبی با فرهنگ اسلامی ندارد و نسبتا روند افزایشی داشته است.
وی درادامه کم رنگ شدن دین در زندگی ها را آفت دیگر و منشاء بی تفاوت بودن ها و تهدیدی برای جامعه برشمرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات