خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

توان دفاعی و اقتدار کنونی نظام اسلامی به برکت شهداست

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه با اشاره به جایگاه معنوی شهدا در جامعه گفت: توان موشکی، دفاعی و اقتدار کنونی نظام اسلامی در منطقه و جهان به برکت خون پاک شهداست.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۲۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: ایستادگی کشورمان در برابر نظام سلطه و پافشاری بر توان بازدارنده دفاعی همه در سایه هدایت های رهبری و مجاهدت های شهدا بوده است.

وی ادامه داد: اگر امروز استکبار جهانی جمهوری اسلامی را خطری برای رژیم صهیونیستی می دانند، به دلیل وجود روحیه استکبارستیزی و انقلابی در بین آحاد مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات داخلی، سو مدیریت ها، تحریم ها و تهدیدها، ملت بزرگ ایران در کنار هم با اتحاد و انسجام با تکیه بر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هیمنه استکبار و صهیونیسم جهانی را درهم خواهند شکست.

وی گفت: در آستانه بلوغ، کمال و چهل سالگی انقلاب اسلامی باید ادامه دهنده راه و آرمان های متعالی شهدا باشیم.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: شهدا در بذل جان خویش کاری حسینی، عباس گونه و علی اکبروار حرکت کردند و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کردند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم ادامه داد: اکنون نیز آحاد مردم و مسئولان باید در ادامه راه شهدا، زینب گونه آرمان های شهدا را تبیین کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: تمامی نهادها و مسئولان باید نه در شعار بلکه در عمل رسالت ادامه راه شهدا را به درستی به جای آورند.

 در این آیین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان شهرستانی مزار و گلزار شهدای مراغه و شهدای گمنام غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها