خبرهای داغ:
معاون راهبردی سازمان بسیج دانشجویی کشور:

امریکا در کمتر از 100 سال به دهکده ای از بلاد ایران مبدل می شود

معاون راهبردی سازمان بسیج دانشجویی کشور در جشن 40 سالگی انقلاب در شهر ترکمانچای با اشاره به قدرت فزاینده ایران در جهان و واهمه آمریکا از این رشد و توسعه، گفت: آمریکا در کمتر از 100 سال آینده به دهکده ای از بلاد ایران زمین تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۲۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیر ابوالفضل حکمت حضور مقتدرانه ایران در دفاع از مردم مظلوم کشورهای منطقه و نابودسازی داعش را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: هدف داعش از حضور در بغداد و دمشق، فقط ایران بود و آسایش امروز ما به خاطر حضور دلاورمردان و رزمندگانی است که در خاک سوریه از حریم انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

   وی افزود: هدف بسیاری از این جنگ های منطقه برای درگیر کردن ایران است نه بحرین، یمن و لبنان، نه فلسطین و غزه چرا که از اینها واهمه ای ندارند و نگرانی آمریکا از حرکت سریع انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حکمت در ادامه به شاخص های توسعه انسانی اشاره کرد و گفت: در هر کشوری نیروی انسانی مهمترین رکن پیشرفت یا عقب ماندگی آن کشور است و مولفه های آن امید به زندگی، کیفیت آموزش، و درآمد سرانه و رفاه نسبی در مسائل اقتصادی است و  ایران با دارا بودن رشد نموداری۱/۸ درصد، دو برابر رشد میانگین دنیا و رتبه یک رشد شاخص توسعه انسانی در جهان را دارد.

   وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال آنقدر فراگیر شده و آنقدر جبهه استکبار را دچار ترس کرده که ایالات متحده در هر نقطه از خاک جهان، احساس ناامنی می کند، اظهار کرد: واهمه دیگر آمریکا از این است که کمتر از ۱۰۰ سال آینده ایالات متحده آمریکا به عنوان یک دهکده کوچک از بلاد ایران زمین و انقلاب اسلامی محسوب خواهد شد. 

   حجت الاسلام حکمت افزود: اینک انقلاب اسلامی در ادامه رشد و تعالیش نیازمند تقویت جبهه داخلی و امت واحده در داخل کشور است که رمز حیات، بقا و موفقیتش اتحاد مردم و مسئولین است و این مردم نقش خودرا به بهترین شکل ممکن انجام داده اند که نمونه های آن را در راهپیمایی ها و صحنه انتخابات دیده ایم و مخاطب بنده مجموعه ای از نمایندگان و کارگزاران و مسئولان سیاسی کشور است.

   همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری حوزه های شهید چمران، شهید تجلایی و شهدای زینبیه دانشگاه پیام نور با حضور پرشور ۲۵۰ نفر از بسیجیان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور ترکمنچای میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها