خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جنگ با امریکا ایمان و اراده می خواهد/ مشکلات کشور مدیریت جهادی می طلبد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی پیش در آیین گرامیداشت عملیات والفجر هشت در بیمارستان شهید محلاتی تبریز، گفت: جنگ با آمریکا و غرب با ایمان ممکن است، اگر در درون محکم، مومن و با اراده باشیم، ما پیروزیم. اگر بدانیم دشمن چقدر فرسوده شده، بسیار شاداب‌تر در میدان حضور می‌یابیم. دشمنان ما پوسیده‌اند و نانوانی در عمل دشمن موج می‌زند. مشکلات کوچک‌تر از مردم ایران هستند و این مشکلات ان‌شاءالله حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۵۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

جنگ با امریکا ایمان و اراده می خواهد/ مشکلات کشور مدیریت جهادی می طلبد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین سلامی  با تاکید بر افول قدرت آمریکا، عنوان کرد: غرب در حال غروب و رو به موت است. آن را رو به قبله خوابانده‎اند اما دست دست برنمی‌دارند. ما اگر جهان اسلام را از دست آنها ازاد کنیم، همانند کوه‎های یخ خود به خود ذوب می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: ما قبلاً هم در عرصه‌های مختلف درگیر بودیم و شرایطی بسیار سخت‌تر از امروز را پشت سر گذاشه‌ایم. ما در جنگ نمی‌توانستیم نفت صادر کنیم و در آن مقطع شرایط سخت‌تر بود. ما در زمان جنگ ضعیف‌تر از الان بودیم و با دست‌های خالی جنگیدیم.
سلامی همچنین با اشاره به صحبت‎های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر «بزرگ کردن دوباره آمریکا در جهان»، یادآور شد: اول بودن آمریکا، فلسفه آنهاست. این صحبت‎های رئیس جمهور آمریکا هم اولاً نشان می‎دهد که آمریکا کوچک شده است که دوباره می‌خواهد آن را بزرگ کند و دوماً آمریکا در فلسفه سیاسی خود در حال نزول است. قدرت آمریکا دچار چالش‌های اساسی شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: نظام ما با همه مشکلاتی که بخش مهمی از آن به تحریم ریط ندارد، پابرجا مانده است. در این شرایط هم اگر مدیریت جهادی جایگزین مدیریت ناقص قرار گیرد و سوءمدیریت رفع شود، هیچ مشکلی در مملکت وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها