خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حضور گسترده مردم در 22 بهمن ناامیدی دشمنان را رقم خواهد زد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین غبارروبی مزار شهدای میانه با بیان اینکه ملت ایران با حضوری پرشورتر از گذشته، پشتیبانی خود از ولایت، انقلاب و نظام را در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می کنند، گفت: این حضور گسترده، ناامیدی کامل دشمن را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۱۰۹۲۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد؛ حضور در مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان های آن ها، امام و ولایت عنوان کرد و افزود: با این حضور، آمده ایم به شهدا و ولایت اعلام کنیم که آماده هرگونه خدمتگذاری به ملت و انقلاب برای پاسداری از خون شهداییم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، در انقلاب ما همیشه زنده و جاری است، اظهار کرد: ذات انقلاب نوپای ما، حرکت و تکامل است لذا لحظه ای آرام نگرفته و حرکت خود را با وجود تمامی ترفندها و توطئه های دشمن، پرشتاب و توانا ادامه می دهد.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه استکبار و تمامی چپاولگران جهان تمام تلاششان را برای تلخکامی جشن 40 سالگی انقلاب به کار گرفتند اما اجرای برنامه های بسیار متنوع و زیبا، افتتاح طرح ها و پروژه های گسترده، دشمن را از تلاشهایش ناامیدکرده و امید را در دل ملت و مستضعفان جامعه جاری ساخت و اینها به برکت خون شهدا و رهبری داحیانه و حکیمانه رهبر انقلاب است و جشن اصلی را با حضور گسترده ملی در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم گرفت.

  وی با اشاره به تاریخ قبل و بعد از انقلاب، گفت: قبل از انقلاب از چهار گوشه جهان برای تخریب دین و فرهنگ مردم و غارت اموالشان هجوم آورده بودند به گونه ای که 100 درصد دین، فرهنگ و منابع مادی و غیر مادی کشور در اختیار اجانب بود و به طور کامل غارت می شد ولی انقلاب در مقابل همه این ها ایستاد و دست اجانب را از کشور کوتاه کرد.  

   آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای میانه با حضور صدها نفر از مردم و مسئولان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها