خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

وحدت حول محور ولایت تنها راه حل و روش مقابله با دشمن است

سردار شاهرخی گفت: دشمن جنگ روانی و جنگ اقتصادی را به صورت همزمان علیه ما در پیش گرفته و در این زمان راه حل و راه مقابله ما رویارویی با دشمن حول محور ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۶۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در به مناسبت دهه مبارک فجر جشن انقلاب در مسجد فاطمیه شهر آبگرم با حضور فرمانده سپاه استان قزوین و بسیجیان این شهر برگزار گردید.
سردار شاهرخی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهداء در این مراسم اظهار کرد: دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته واین از بغض و کینه دشمنان به این انقلاب دارد.
وی گفت: هدف دشمن از جنگ اقتصادی این است که آینده ملت ایران را در تنگنا قرار دهد و اینگونه القا کند که این نظام ناکارآمد است و برای رسیدن به این هدف از راه های مختلفی استفاده کرده و آخرین راه حل، شیوه جنگ اقتصادی می باشد که با یک عملیات روانی همراه است تا این مسئله را القا کند که هیچ راه حلی جز مذاکره با دشمن وجود ندارد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج )استان قزوین ادامه داد: دشمن و کسانی که به این قضیه در داخل کشور دامن می زنند در صدد القای این موضوع هستند که اگر مذاکره نکنیم دچار بد بختی می شوید.
وی با طرح یک سوال گفت:آیا راه حل برای ملت ایران این می باشد که ما باید با دشمنان مذاکره کنیم و آیا قبلا اینگونه شرایط برای ملت ایران به وجود نیامده بود؟
سردار شاهرخی با اشاره به دو سابقه تاریخی که از آن با صبر ومقاومت عبور کرده ایم گفت :یکی از این موارد خود انقلاب بود که در آن دوران افرادی در درون کشور بوداند که می گفتند چگونه می توان با رژیمی مبارزه کرد که به کشور تسلط کامل دارد و از حمایت ابر قدرت جهان برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: ولی این ملت با وحدت حول محور ولایت ماند و حتی کودتای نظامی هم نتوانست خروش مردم را خاموش کند و در نتیجه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه سخنان خود به جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امام راحل گفت که باید در مقابل تجاوز گری رژیم بعث عراق مقابله و دفاع کرد ولی بعضی از تحلیلگران داخلی در آن زمان می گفتند که باید با عراق مذاکره کرد!
این مسوول بیان کرد: :ما در دوران دفاع مقدس شرایط خیلی سختی چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ اقتصادی داشتیم ولی با تبعیت از ولایت و ایمان به وعده های خدا توانستیم پوزه دشمن را به خاک بمالیم و آن را به خاری و ذلت بکشیم.
سردار شاهرخی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی افزود: ایران پنجمین کشور در بحث دارا بودن ذخایر منابع طبیعی در جهان است و ما باید از این منابع به نحو احسن بهره برداری کنیم.
وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های برجسته دستاورد های انقلاب اسلامی این بود که شعار ما می توانیم را عملی کرد و آن را به عرصه ظهور رساند.
شاهرخی اذعان کرد: دشمنان سربلندی و حریت و استقلال ملت ایران را را نمی خواهد و اراده کرده اند تا به هر نحوی ملت ایران را تحقیر کنند.
وی در ادامه با اشاره به وصیت نامه امام (ره) تاکید کرد: راه خنثی سازی حیله های دشمن عمل به وصیت امام(ره) است .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تبیین کرد: در هر عرصه ای که گوش به فرمان ولایت داده ایم در اوج قرار داریم و در هر جا تردید کردیم و نافرمانی کردیم می لنگیم و پیشرفت حاصل نشده است.
این مقام مسوول مطرح کرد: : در صنعت موشکی چرا توانستیم پیشرفت کنیم چون از امر ولی تبعیت کرده ایم و نگاه ما به خارج نبود ولی چرا در صنعت خودرو نمی توانیم پیشرفت کنیم؟
وی در پایان گفت:با توکل برخدا در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار