به همت حوزه مقاومت ۱۲۱ شهید باکری کرج؛

اولین گنگره ۱۵۹ شهید ۴۰۰ دستگاه کرج برگزار شد

به همت حوزه مقاومت ۱۲۱ شهید باکری کرج، اولین گنگره ۱۵۹ شهید ۴۰۰ دستگاه کرج با حضور صفار هرندی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حضور مسئولین استانی و مردم ولایتمدار شهر کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۵۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید باکری در گفتگو با بسیج، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ازجمله غم‌انگیزترین و تأثیرگذارترین واقعه‌های طول حیات شیعی بوده است. واقعه شهادت حضرت زهرا (س) اندک زمانی پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) رخ داد. شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیداری. شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی ممتد که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است، نازل فرموده اند.

اولین گنگره ۱۵۹ شهید ۴۰۰ دستگاه کرج برگزار شد

وی گفت:روز بسیار عزیز و بزرگی برای ما هست؛ روزی که به نام شهید و شهیدان است. شهیدی که درس ایثار و شهادت را از قرآن، اهل بیت عصمت، خاندان رسالت و فرهنگ ایستادگی و مقاومت سرزمینش آموخته است. شاید بعد از رحلت پیامبر عظیمالشأن اسلام اولین کسی که مسیر شهادت را برگزید و انتخاب کرد بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بود. او نه برای حفظ فدک که برای حفظ راه پیامبر و مسیر هدایت و گفتن سخن حق و احیای راه حیات و سعادت ایستاد، مقاومت کرد و سختیها را به جان خرید و با اشک و آه و مظلومیتش ندا و صدایش را به گوش آن روز جهان اسلام و همة مسلمانان و آزادیخواهان در طول تاریخ رساند.

اولین گنگره ۱۵۹ شهید ۴۰۰ دستگاه کرج برگزار شد

فرمانی گفت: در این برنامه صفارهرندی سخنران این یادواره شهدا بود که از تحولات منطقه و نقش آمریکا در جنگ های منطقه و تحریم های ظالمانع علیه جمهوری اسلا می ایران و اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سال با بدترین تحریم ها تسلیم نشد و جزء چند کشور برتر دنیا در همه زمینه ها است صحبت کردند.

اولین گنگره ۱۵۹ شهید ۴۰۰ دستگاه کرج برگزار شد

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید باکری در پایان افزود:در این مراسم با اهدای شاخه گل به تمام خانواده شهدای حاضر ادای احترام شد و پس از مداحی و مرثیه ثرایی از خانم فاطمه زهرا و شهدای عزیزمان با سفره احسان از همه عزیزان پذیرایی به عمل آمد.

 

 

خبرنگار بسیجی: پناهیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها