خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی:

تکریم همسران و خانواده جانبازان وظیفه اصلی مسئولان است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در یادواره شهدای جانباز گفت: تکریم و ادای احترام به همسران، مادران و فرزندان شهدا وظیفه بسیار حساس و مهمی است که باید مسئولان به آن توجه کنند.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم افزود: نهادهای حفظ آثا و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید وظیفه دارند وصیت نامه شهدا را منتشر کنند و باید فداکاری و رشادت های رزمندگان اسلام به نسل جوان و انقلابی آینده منعکس شود.
 
وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در بحث تبیین سیره شهدا برعهده دارند و نباید در این امر کوتاهی شود چراکه باید جوانان بدانند چه خون هایی ریخته شده تا انقلاب به چهل سال رسیده است.
 
حجت الاسلام آل هاشم تجلیل از مادران، همسران و پدران شهدا و جانبازان را با اهمیت دانست و یادآورد شد: تجلیل ایثارگری ها و فداکاری های شهدا تجلیل از فرهنگ ایثار است و اگر به پدران و مادران  و همسران شهدا احترام بگذاریم در حقیقت به فرهنگ شهادت احترام گذاشته ایم.
 
وی وظیفه اصلی مسئولان و دولت مردان در قبال فداکاری های شهدا و جانبازان را ادامه راه آن ها عنوان و بیان کرد: باید دستاوردها نظام را به مردم معرفی کرده و موجب دلگرمی این مردم  باشیم.
 
حجت الاسلام آل هاشم به سخنان سخیف استکبار جهانی اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن بیش از بیش تلاش دارد  موجب ناامیدی و دلسردی مردم از نظام باشد که اخیرا هم گفته بودند که جمهوری اسلامی چهل سال پیروزی انقلاب را نخواهد دید، ولی کور خوانده اند، دوام این انقلاب به مردم با بصیرت و شهید پرور است.
امام جمعه تبریز بیان داشت: با وجود اینکه برخی بی تدبیری ها و بی برنامه گی ها موجب شده تا مشکلات اقتصادی دامن گیر مردم شود  ولی اصلا ناامید نشده اند و به آرمان های نظام و انقلاب علاقه مند هستند و این جای شکر دارد. 
حجت الاسلام آل هاشم به وظیفه مسئولان در شرایط حال اشاره کرد و یادآور شد: باید جلوی مسائل اشرافی گری گرفته شود و نگذاریم تا سازمان ها ، ارگان ها و مسئولان دامن گیر اشرافی گری شوند ، باید توجه ویژه ای به قشر ضعیف داشته باشیم چراکه انقلاب را قشر ضعیف جامعه نگه داشته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها