فرمانده سپاه ناحیه ورامین:مستکبرین در تلاش برای کم رنگ کردن روحیه انقلابی ملت ایران هستند

تاجیک بیان کرد: دشمنان با هجمه های رسانه ای می خواهند نظرات خود را القاء کنند

کد خبر: ۹۱۰۹۱۰۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  :سرگرد سعید تاجیک در مراسم دهه مبارک فجر که با حضور برخی از مسئولین و آحاد مردم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) منطقه خیرآباد برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن حاضر است که از دل یک حکومت ۲۵۰۰ ساله که از حمایت تمام نظام سلطه در دنیا بهره مند بود، بیرون آمد.

تاجیک افزود: هیچ یک از دستگاه های امنیتی کشورهای مستکبر این انقلاب را پیش بینی نمی کردند و در آن زمان پیشنهادهای مختلفی برای از بین بردن حکومت طاغوت وجود داشت ولی راهی که امام خمینی(ره) از آن استفاده کرد با تاکید بر دو عنصر قدرت الهی و قدرت مردم بود.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین بیان داشت: امروز میدان درگیری ما با نظام سلطه فرق کرده است هر چند که آنها به گزینه های نظامی اشاره کرده و بر آن تاکید می کنند ولی خودشان نیز می دانند که این اقدام هیچ زمانی اجرایی نخواهد بود.

تاجیک بیان کرد: دشمنان با هجمه های رسانه ای می خواهند نظرات خود را القاء کنند و به مخالفان خود اعلام کنند که نظر آنها در جامعه جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد: مستکبرین بعد از انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را کردند تا روحیه انقلابی ما را کم رنگ کنند و برای همین منظور نیز به دنبال آن هستند که سبک زندگی ما را تغییر دهند و به دنبال ایجاد فرهنگ غربی در کشور هستند که در نهایت نیز به دنبال ارتباط ما با غرب خواهند بود.

ارسال نظرات