قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

6500 رسانه داخلی و خارجی مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور گزارش می کنند/ مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد

خبرگزاری بسیج: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در 22 بهمن فجر چهلم، بیش از 6500 خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور پوشش خبری خواهند داد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۶۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اصحاب رسانه که در شورای تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده و همه فجر آفرینان 57 و آنان که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند در آزمون بزرگ الهی پیروز خواهند شد.

وی افزود: امام خمینی انقلاب اسلامی را به سه دلیل احیای اسلام ناب محمدی، عزت و کرامت بخشی به ایرانیان و پایان سلطه و دخالت آمریکا و طاغوت در کشور به جریان انداخت.

لطفی با بیان اینکه امروز ما در یک چنگ تمام عیار قرار داریم، عنوان کرد: دشمن با یک جنگ هوشمندانه و ترکیبی و اعمال فشارهای روانی، اقتصادی و عملی قصد دارد نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و برای تحقق این نقشه دست به هر سیاه نمایی می‌زند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره برنامه و تمهیدات مراسم یوم الله 22 بهمن در تهران و سراسر کشور، بیان کرد: در چهلمین سالگرد همزمان در بیش از 1000 بهش، شهر و شهرستان و ده هزار روستای کشور در تهران نیز مردم از ساعت 9 صبح از مسیرهای دوازده گانه به سوی میدان آزادی حرکت خواهند کرد.

لطفی افزود: در 22 بهمن فجر چهلم، بیش از 6500 خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور پوشش خبری خواهند داد.

وی درباره حضور پیروان ادیان دیگر در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هموطنان زرتشتی، کلیمی، ارامنه و آشوری در صف راهپیمایان و همپای دیگر مردم عزیز ایران حاضر خواهند بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه 22 بهمن امسال جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» رقم خواهد خورد، گفت: ویژه برنامه‌های امسال  دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی با مقام معظم رهبری و مراسم مهمانی لاله‌ها در 19 هزار گلرزار شهدا با حضور خانواده شهدا سراسر کشور خواهد بود.

لطفی درباره برنامه‌های ویژه شب 22 بهمن، عنوان کرد: مراسم گلبانگ تکبیر و فریاد «الله اکبر» و نورافشانی در شب 21 بهمن برگزار می‌شوذ، همزمان با طنین گلبانگ تکبیر و تکریم شهادت حضرت زهرا(س) آسمان بیش از 400 کشور و همزمان در چندین نقطه تهران در شامگاه 21 بهمن به شکرانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نورباران و نورافشانی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم 22 بهمن با سخنرانی دکتر روحانی رییس جمهور برگزار می‌شود.

یادآور می شود مسیرهای دوازده گانه راهپیمایی 22 بهمن به شرح زیر است:

 

مسیر شماره1-  مسجد امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی.

مسیر شماره 2- مسجد جامع ابوذر ، خیابان ابوذر، خیابان شهید سعیدی، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 3- مسجد امام هادی(ع)، بلوار معلم ، خیابان شهید سعیدی ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 4- مسجد دارالسلام ، میدان منیریه ، خیابان کارگر ، خیابان آزادی ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 5- مسجد الجواد(ع) ، میدان 7 تیر، خیابان شهید مفتح ، خیابان آزادی ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 6- مسجد حضرت امیر(ع) ، خیابان کارگرشمالی ، خیابان آزادی ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 7- مسجدالمهدی (عج) ، خیابان ستارخان ، خیابان آزادی ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 8- مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ، خیابان توحید ، خیابان آزادی ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 9- مسجدامام سجاد (ع) ، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان جناح ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 10- مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان جناح ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 11- مسجد جامع رسول اکرم (ص) ، تهرانسر ، بلوار تهرانسر ، بزرگراه لشکری ، میدان آزادی.

 

مسیر شماره 12- مسجد نظام مافی ، بلوار آیت اله کاشانی ، فلکه دوم صادقیه، میدان آزادی،  مسیرهای دوازده گانه راهپیمایی 22 بهمن هستند.

 

 

ارسال نظرات