خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

تحریم های آمریکا، همت ملت ایران را بیشتر کرد

فرمانده سپاه نقده گفت: تحریم‌ های آمریکا همت و تلاش ملت ایران را بیشتر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۳۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، سرهنگ علی برنا در همایش تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) هنگامی که قیام علیه رژیم شاه را در سال 42 آغاز کرد تکیه گاهی جز خدا و حمایت مردم نداشت، با دستان خالی در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب ایستاد و سال ها تبعید را تحمل کرد بطوری که در زمان تبعید هم در آرامش نبودند رژیم شاه و برخی از دولت های استکباری سران فرانسه را برای محدود کردن امام خمینی تحت فشار می گذاشتند اما ایمان قوی و اخلاق حسنه امام باعث جلب توجه مردم فرانسه شد.

وی گفت: امام وقتی بعد از سال ها تبعید خواست به ایران بیاید توسط دوستداران خود از برنامه ریزی یک کودتا در ایران که با همکاری برخی نظامیان در داخل و سیاستمداران آمریکایی طرح ریزی شده بود خبردار شد اهداف آنها از این کار جلوگیری از ورود امام به ایران بود، امام به محض خبردار شدن از این موضوع به مردم دستور داد تا به خیابان ها بیایند و همین باعث شد تا کودتای سوم بهمن شکست بخورد.

برنا در ادامه سخنان خود افزود: آمریکا 37 سال با محمدرضا شاه ارتباط داشت، اما وقتی شاه قدرتش را از دست داد او را تحویل نگرفت و سفارتخانه خود را به لانه جاسوسی برای شکست انقلاب اسلامی تبدیل کرد و به خواست خدای متعال تمامی توطعه های آنها با دخالت مردم بی اثر شد..

فرمانده سپاه نقده افزود: در جریان کودتای نوژه که با برنامه ریزی و حمایت آمریکایی ها قرار بود اجرا شود و روی نیروهای ارتش حساب کرده بودند بخاطر اینکه فکر می کردند ارتش طرفدار شاه است اما غافل از اینکه تمامی ایرانیان انقلاب خود را دوست دارند و این کودتا را یکی از خلبان ها افشاء کرد و کودتا شکست خورد.

برنا گفت: آمریکا در ادامه توطئه های خود در زمان جنگ ما را تحریم تسلیحاتی کرد تا ما نتوانیم ابزار جنگ به دست بیاوریم و تحریم اقتصادی شدیم تا در مایحتاج روزانه ناتوان بمانیم اما مگر می شود کسی که با خدا معامله کرده است، شکست بخورد؟

وی اضافه کرد: در این زمان دو کشور لیبی و سوریه به کمک ایران آمدند و قرار شد تا اشخاصی از ایران اسلامی برای ساخت تسلیحات جنگی و موشکی به این کشورها بروند و در این میان شهید تهرانی مقدم به سوریه اعزام شد و توانست در 15 روز نحوه ساخت موشک را آموخته و به کشورمان باز گردد و خدمات ارزنده ای برای کشور عزیزمان انجام داده و با شهادت خود لقب پدر موشکی ایران را بدست آورد.

وی اضافه کرد: سران آمریکا چندین بار محرمانه از رهبر انقلاب تقاضای مذاکره کردند اما رهبری هر بار با افشای درخواست آنان، آنها را رسوا کرد، آنها داعش را ساختند تا جنگ شیعه و سنی راه بیاندازند اما شیعه و سنی با اتحاد هم داعش را نابود کردند.

فرمانده سپاه نقده گفت: آمریکا و اسرائیل از رفراندوم در شمال عراق حمایت کردند و برای کردها در ظاهر دل سوزاندند در حالیکه همین ها بودند که مرد مظلوم حلبچه را بمباران شیمیایی کردند، هدف آنها از رفراندوم در شمال عراق ناامن کردن مرزهای ایران اسلامی بود که با هوشیاری مردم شمال عراق ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکائی ها هنوز رسوایی دستگیری تفنگداران دریایی خود توسط نیروهای ‌سپاه را فراموش نکرده اند و شکست تمام توطئه های آمریکا در مقابل ایران وعده الهی است و آبروی آمریکا توسط ایران بر باد می رود و این جنگ اقتصادی هم به زودی به پایان می رسد.

انتهای پیام

ارسال نظرات