مدیرکل بهزیستی استان تهران در بازدید از مراکز خدمات اجتماعی شهرری:

توسعه خدمات بهزیستی برای اقشار آسیب پذیر و کمتر برخوردار اولویت بهزیستی است

خبرگزاری بسیج: مدیرکل بهزیستی استان تهران در حاشیه بهره برداری از چند پروژه خدمات اجتماعی در شهرستان ری، با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه خدمات بهزیستی برای اقشار آسیب پذیر بویژه در مناطق کمتر برخوردار را از اولویت های بهزیستی دانست.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۶۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  داریوش بیاتی نژاد در بازدید از مرکز خدمات اجتماعی ایلیا واقع در صالح آباد شرقی، روستای کمیته شهرستان ری، که با حضور مدیر بهزیستی شهرستان ری و جمعی از معاونان انجام شد، اظهار داشت: ۴۳ پروژه بهزیستی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان با کمک بخش خصوصی در سطح استان تهران ایجاد شده که از این تعداد 3 پروژه در شهرری افتتاح شده است و با بهره برداری از این پروژه ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ شغل به طور مستقیم ایجاد می شود.

   افتتاح کلینیک مددکاری در راستای آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش‌های پیش از ازدواج و اجرای طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است از دیگر پروژه های افتتاح شده در شهرستان ری بود.

بیاتی نژاد همچنین در بازدید از نمایشگاه کارهای دستی کودکان در مهد کودک خاطرنشان کرد: اهداف سازمان بهزیستی توسعه و گسترش مهد کودک ها است چرا که دوران تکامل شخصیت افراد و فرآیند اجتماعی شدن و شیوه زندگی مسالمت آمیز و تقویت کار گروهی و جمعی در مقاطع پیش دبستانی اتفاق می‌افتد.

 

 

ارسال نظرات