در جمع کارکنان ادارات و نهادها ی مهریز مطرح شد:

فاصله بین مسئولین و مردم از چالش های مهم امروز نظام است

حجت الاسلام و المسلمین سبحانیان: دهه فجر فرصت بسیار مغتنمی است برای تبیین دستاوردهای انقلاب و همینطوربررسی نقاط ضعف و مشکلات که امروز فاصله بین مسئولین و مردم از چالش های اساسی این نظام است.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام و المسلمین سبحانیان طی نشست بصیرتی بمناسبت دهه مبارک فجر در جمع کارکنان ادارات و نهادهای مهریز بیان داشت: دهه فجر فرصت بسیار مغتنمی است برای تبیین دستاوردهای انقلاب و همینطوربررسی نقاط ضعف و مشکلات که امروز فاصله بین مسئولین و مردم از چالش های اساسی این نظام است.
حجت الاسلام عباس سبحانیان مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد افزود: متاسفانه امروز برخی مسئولین ما دچار آفت تجمل گرایی شده اند و به منافع شخصی خود بیشتر از منافع ملی کشور توجه دارند و این باعث می شود از ظرفیت واقعی کشور در جهت پیشبرد اهداف مقدس انقلاب استفاده نشود.
سبحانیان تصریح نمود: دشمنان در این مدت چهل سال پیروزی انقلاب از هیچ دشمنی علیه نظام فروگذار نکردند و به حول و قوه الهی به هیچ یک از اهداف شوم خود هم نرسیدند.
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد ایجاد حس خودباوری و عزت نفس را از دستاوردهای مهم این انقلاب برشمرد و یادآور شد: قبل از انقلاب اینطور به مسئولین و مردم القاء شده بود که ایران تواند ساخت هیچ وسیله ای را ندارد و چطور می تواند استقلال داشته باشد ولی بعد ازپیروزی انقلاب و امروز شاهد پیشرفت های چشمگیردر زمینه های مختلف توسط جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین سبحانیان اظهار داشت: امروز همه مردم و مسئولین باید قدردان نعمت آزادی و استقلال سیاسی کشورمان باشیم و از این نعمت در جهت منافع شخصی و اهداف متضاد با اسلام و قرآن سوء استفاده نشود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات