دستاورد انقلاب اسلامی برای دنیا باعث تحیر است

سلیلی: دستاورد های انقلاب به اذعان دوست و دشمن باعث تحیر است زیرا اساسا منطق انقلاب اسلامی باز کننده جاده پیشرفت ایران در همه عرصه ها است.
کد خبر: ۹۱۰۸۰۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  نهضت روشنگری همراه با نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب در محل نمایشگاهی سالن صالحین شهرستان سوادکوه شمالی با سخنرانی دکتر سیدعلی سلیلی برگزار گردید.

در این همایش که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی نیز حضور داشت، علی سلیلی در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه به جایگاه ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با تأسی به معارف ناب اسلامی، وحدت کلمه مردم ایران و همچنین رهبری امامین انقلاب، در چهار دهه گذشته با وجود تمام دشمنی ها و محدودیت های ایجاد شده از طرف قدرت های استکباری،‌ امروز در جایگاه رفیعی قرار گرفته است.

وی افزود: دستاورد های انقلاب به اذعان دوست و دشمن باعث تحیر است زیرا اساسا منطق انقلاب اسلامی باز کننده جاده پیشرفت ایران در همه عرصه ها است.

سلیلی در ادامه به حضور منطقه ای ایران نیز اشاره کرد و افزود: امروز و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ‌به لحاظ میزان نفوذ و اثر گذاری، جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین قدرت های منطقه محسوب می شود، این مهم دارای دستاورد های گوناگونی است که نشان می دهد منطق کلی جمهوری اسلامی ایران برای حضور منطقه¬ای، در طول 40 سال گذشته مبنای درستی داشته است.

در ادامه مراسم نیز مسابقات فرهنگی برگزار گردید که به برکت جشن چهل سالگی انقلاب به 40 نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها