مشاور فرهنگی ولی فقیه در سپاه الغدیر:

تولید بیش از ۷۰۰ محصول دفاعی در کشور

سردار آسودی با اشاره به افزایش چشمگیر صنایع نظامی در انقلاب اسلامی، گفت:ایران اسلامی تا قبل از انقلاب 31 محصول تولید کرده بود ولی اکنون 771 محصول تولیدی دانشمندان را داریم.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۶۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش همدلی، اقتدار و بصیرت نیروهای مسلح و نخبگان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بین دستاوردها و عملکردها تفاوت بسیار است اصولا ما عملکردها را به جای دستاورد ها بیان می کنیم.
وی افزود: دستاورد چیزی است که اگر انقلاب نمی شود به هیچ عنوان میهن اسلامی ما به آنها دست پیدا نمی کرد که فعالیت های موشکی و هسته ای از این دست می باشند.
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: از بین بردن نظام سلطه تمام عیار آمریکا از دستاوردها انقلاب اسلامی می باشد که سبب از بین رفتن تحقیرهایی مستشاران آمریکایی و تحقیرهایشان شد.
سردار آسودی با اشاره به ادبیات زشت و زننده آمریکایی ها قبل از انقلاب با نیروهای مسلح ما داشتند، بیان کرد: آن زمان 24 هزار نفر مستشار در ایران بود که حق توحش هم داشتند؛ حقوقی که نیز دربافت می کردند 170 میلیارد ریال بود در صورتی که ارتش ما 140 میلیارد ریال در سال اعتبار داشت.
وی دستاورد سوم انقلاب اسلامی را افزایش چشمگیر صنایع نظامی نامید و تاکید کرد: ما تا قبل از انقلاب 31 محصول تولید داشتیم الان 771 محصول تولید کرده ایم.
این مقام مسئول یادآور شد: با پیروزی انقلاب تهدیدات نظامی از کشور ما دور شده است؛ و ما اکنون عمق استراتژی داریم و ایران اسلامی به قدرت برتری نظامی و دفاعی در جهان تبدیل شده است.
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه کمک مستشاری به کشور های را از دیگر دستاوردها دانست و تاکید کرد: این کمک در منطقه بنابر درخواست آن کشورها مثل سوریه و یمن که رسما درخواست کرده اند، می باشد.
سردار آسودی با تاکید بر مطالعه کتاب های «ده روز با داعش از دورن دولت اسلامی» و «زندان ابوقریب» گفت: کمک به راه اندازی و قدرتمند شدن جبهه مقاومت، ایستادگی و مقابله جبهه مقاومت در هشت جنگی که آمریکا در منطقه ایجاد کرده بود، الگو شدن دفاع و مقاومت ایران برای دیگر کشورها، عبور از جنگ نابرابر و تبدیل به جنگ نامتقارن به معنای برخورداری دو طرف جنگ از منابع و ظرفیت های یکسان از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات